2012. május 30., szerda

Frankejura-Pottenstein


Action direct
Az elmúlt héten otthon voltam,aki nem tudta. Előtte meg Frankenjura,egy hétig.
Szállásunk Pottensteinben egy nyaralóban 10 eur ért per fő per éjj. Hétfőn izom húzodással nyitottam,ezért nem másztam egész héten. Pénteken izzadt a tenyerem,és begyulladt a fülem. Szombat reggel elmúlt minden......
a 7b
Marco,Robert,Michi és én mentünk Frankenbe. Elfoglaltuk a szállást,
                                       
majd Marien tal,hisz ez ott volt tőlünk 10 percre. Elég erősen nyitottunk,legalább is én úgy éreztem,meg a folyamatosan összehúzódó izmok is. Elég fasza úgy mászni,hogy minden fogásnál görcs áll a bicepszbe. Marco mászott egy 6c+-t sec go,ezt lemászta Michi is,én meg próbáltam egy sec go ra 7b t. Az utolsó fogásnál elbasztam,hiszen a legvége nem lett átnézve. Gondoltam minek. Este Jókai bableves főzés volt a menü.
                                  
Másnap Andeltodrom. Itt vergődések voltak számomra,a többiek élveszték. 7a 3.ra nekem,Marco 6c+ t tolt sec go ra. Robert felmászott egy 6+ on,mivel a beigért rekesz sör felvitte. :) Michi 6c vel beérte.
Harmadnap. Boulder. Pegnitz Flembachtal,Felsenländl. Bemelegítés,majd csapatás. Michivel és Robert tal csapatjuk,Marco kidölt. A sör fogy,a nap süt,és mennek a boulderek. 6A,6B,6C OS,6C+ sec go , majd nyitok egy mixet. Olyan 7A+ körüli. Highball. A lényege,hogy minden fontos lépés olyan takony,hogy a tovább nyúlásig tart,majd utána a kéz. :)

itt voltak ilyenek,







és ilyenek is,
   
                                                                            Oszt pihi nap. Barlang nézés,minigolf(1,5 eur per fő per nap),majd szittyó. Vietnámi papucsos erdőjárás,majd slackline és távol ugrás szivarral és sörrel.
Reggel balhé,hiszen amit szeretnék mászni, azt más nem szeretné,így elmegyünk Steinerne Stadt ba. Gyönyörű formák,és nem jellegzetes Frankeni sziklák. Olyan 7a+ ba nézek bele,hogy senkinek nem kívánnám. Pozítív,majd étmegy enyhén áthajlóba. Lépés és fogás nincs. Gekko flesh. Esélytelen. Aki megmássza,kívánhat hármat.  Mellette egy 7b+ mégkevesebb lehetőséggel. Mászok itt egy 7a t sec go ra,Marco próbál egy 6c t,majd 4.re legyűri,és ránéz a 7a ra. Robert és Michi lájtosban tólják. Végül megnézek egy 7c,de a legvége nem adja. 1m rre a standtól szétszopat a kő. Este megnézzük a Schwalbehöhle/fecskebarlangot. Tilos a mászás,de istenemre olyan boulderek vannak itt,hogy még a lábam ujját is megnyalnám. Senki sem lát,van grillsütő,és megannyi boulder. Highball,traverz,block. Többség 6C- felfelé. Perem,luk és reinbung. Mint egy álom.


 
Utolsó nap Soranger wand. Itt voltam legelőször Frankenjuraban,és szerettem volna egy utat megnézni. Pikkelsau 7b+. Sikerült kiboulderezni,de erőm nincs már teljesíteni. Marco is szét van,viszont Michi tol egy 6c+ t sec go ra.  Én örülök,kicsit bánkódok,hogy vége,de jövünk még Frankenjura.




 Pickelsau

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése