2012. május 21., hétfő

Gerecse, avagy dübörög a szezon

Péntek reggel találkoztunk Gabóval, hogy berakja a cuccot a kocsiba. Én melóból jövök, ő meg pedig megy...
Következő vágókép, hogy állok a munkahelye előtt délután négykor, és indulunk a gerecsébe.
Az előző hétvégét nem sikerült végig kinn tölteni, mivel szombat délután kisebb vihar érkezett, igy jobbnak láttuk hazatérni.
Tehát pénteken délután hatra már a bányában voltunk... Itt Ervin és Ági másztak elszántan és keményen.
A tökéletes ütemterv az lett volna, ha még aznap megmásszuk az előző heti projektünket. El is kezdtük, azaz Gabó az Ekekével... szépen ment neki, de mivel RP próbálta igy egy akasztás nem igazán jött neki össze, igy átadta nekem a lehetőséget, hogy megmásszam a Portlandet (8+). Előző héten 2x-3x is kiestem a stand alól, igy kicsit tartottam a "kudarctól". RP indultam énis. Nagyon simán ment... megvolt az utolsó akasztás, aztán jöhetett a vége... Annyira könnyen  ment, hogy amikor a standláncot akasztottam, hirtelen nem is tudtem neki örülni :). Ezután az én megmászásom Gabót inspirálta, igy felsétált az Ekekén. Már az első délután sikerült mind a kettőnknek a projekt, igy bontottuk is a söröket... nagyon örültünk az utaknak.
Ági a Küklopszot projektelte (8+/9-). Annyira megtetszett a mozgása az útnak, hogy úgy döntöttünk ez lesz
a következő. Nagy fogásos út, ami 3-4 métert hajlik át.

Tehát szombat reggel el is kezdtük az út összerakását...
A kunsztra ráéreztem, igy minimális erővel sikerül átmásznom azt a részt... de ami utána jön oda állóképesség kell, ami nekem a hétvégén ehez az úthoz kevés volt. Gabónak pont forditva... a kunszt nehezebben ment mint nekem, de ereje meg lett volna...
Lényeg a lényeg, hogy legközelebb mind a ketten megmásszuk, aztán jöhet a tőle balra lévő repedés.A délutánt napozással, pihenéssel sör(élesztő) - bőrnövesztő kúrával töltöttük.

A vasárnapot korán kezdtük...8 körül már a Kütlopsz beszállójánál voltunk, és dobtunk még rá 2-2 próbát.
A tetején hanyatlott meg a próbám, de ez volt az eddigi legjobb... szóval nem bántam.
Ezután Gabó megmászta a Cara-t (8), legközelebb ezt én is szeretném, majd a 23karátos udvarban másztunk még két-két levezető utat, majd hazafele vettük az irányt.
Velencén megálltunk lángost enni, ezután hat körül értünk haza.

Összegezve a hétvégét, nagyon jó és kemény napokat zártunk.  Ha az utolsó két levezető utat nem nézzük akkor nyolcas nehézség alatt nem másztunk. Új távlatok nyiltak meg a gerecsében!

Képek az Illúzió-falról:
(BHSK blogról nyúlva) - utólag majd engedélyezik :)





Üdv
Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése