2012. május 29., kedd

Csókakői meglepi szalonnasütögetés....


Egy szerdai mászós napon - amikor szép számban összegyűltünk Csókán – jött az ötlet, hogy tudván, hogy Gabónak nagy „szerelme” ez a hely meglephetnénk a közelgő szülinapja alkalmából egy mászással és szalonnasütéssel egybekötött kis partyval. Míg ő lelkesen mászta az utakat, addig én megosztottam a tervet a többiekkel, és nagy örömömre mindenki vevő volt rá, sőt egyből jöttek is a felajánlások, hogy ki mivel is tudna hozzájárulni(fa, szalonna, stb.)a sütögetéshez. Ezek után már csak annyi volt a teendő, hogy összefogjam a csapatot és szépen finomítsunk a részleteken.
Szerencsére Gabó nem sejtet semmit és majd egy hét elteltével elérkezett a csütörtök délután, amikor a megbeszéltek szerint én kettesben indultam el Gabóval, hogy másszunk egy jót vagy csak kiránduljunk. Legalábbis Ő így hitteJ
Kalandos megérkezést követően a nagy belépő az volt, hogy az erdőből lesétálva várt minket a pattógó tűz és a baráti társaság (Heni, Tündi, Ági, Bölény, Kisbölény(Vince), Hightech Gabi, Gabikácska, Norbi, Levi, Gergő, Tibor). Gabónak sikerült nagy örömet okoznunk és ez nagyon jó érzés!
Azt hiszem elmondhatom, hogy fantasztikus esténk volt, nem esett az eső (bár körülöttünk mindenhol villámok cikáztak), finom volt a vacsora amit mindenki maga készíthetett el a tűz mellett, meghitt volt gitárkísérettel együtt énekelni, és végignézni a nagyszerű emberekből álló csapaton, akik egytől egyig szeretik Gabót és megtisztelték őt szülinapja alkalmából azzal , hogy eljöttek. Ezúton is köszönöm mindenkinek!

Évi voltam











1 megjegyzés: