2012. április 20., péntek

Új falrész,élménybeszámoló és a Hód kiszart.....


Szóval. Hun is kezdjem.. Tán,hogy otthun vótam egy hetet,oszt néha néha kimentünk ide meg oda. Voltam egyedül Gesztesen,voltam Gabóékkal Csókán,aki tud és motívált a Csontbrigádra,az kimehetne és megnézhetné a sráccal,hiszen ő és én is szeretném tudni hogy is megy ez. Szerintem a kitört fogással megérne egy jó 8a+/8b közöttit. És ezt a Spiel der Meister ből vonatkoztatnám( Sparchen),amit sikerült átnéznem Uwe jóvoltából.
Egész jó kis hét volt,kár,hogy az időjárás nem feküdt a mászáshoz.
Most ismét itt vagyok. Michi nél 2 napig ( értsd 2X3 óra) csináltuk az új részt,és befúrtam még két karikát a plafonba.
Így lehetőség nyílt a gyűrűzésre,és húzódzkodásra is. Remélem idővel egykézzel is megy. Vettem ma műfogásokat,és teljes erővel ráfeküdhetünk az egy hetes Frankenjura projektre. Szeretnék megmászással hazajönni. Csapatunk Marco,Michi,Robert,talán Uwe és jómagam.
A falról annyit,hogy most már van 5,5 m szer 2,5 m falfelület 45 fokban megdöntve.
Ideális az edzésre. Megemlíteném,hogy nekem ez hiányzott otthon. Nem tud az ember edzeni,csak ha jó idő van. Nem is értem a srácokat,miért nem dobnak össze egy garázs boulderre. Fogás adott,max helyet kéne bérelni és lapot kéne venni. Na de ez nem az én dógom.
Tegnap megkezdtük szokásos hétvégénk. Elmentünk a Chimegau alpokba,hogy megkeressünk egy érdekes köteles,csepköves,kúszós,vizes,140m mély barlangot,
sajnos a bejárat megtalálása előtt vissza kellett fordulni,hisz hármasban mentünk Kata,Marco,én,és Marco becsajozottprogramja levezényelt minket. Majd  legközelebb.







Ma Luegstein See nél, Oberaudorf nál másztunk hármasba. Uwe,Marinus,és én. Sokat nem másztunk. Volt 4 óránk. Így bemelegítésnek egy 7a jutott,ami elég koszos,de ha kitisztított,akkor akár szép is lehet, Atomic Punk 20m(érdekes hogy az 55m kötél nem volt elég hozzá,na de mindegy). Majd Marinus mászta a Rockfighter-t. 7c sec go 20m. Erre én is dobtam két próbát,a másodiknál a stand alatt elkúrtam,így lemaradtam. Majd Uwe is sec go ra letolta. Szép egy út. Majd ismét Marinus jött egy Leukoplaster nevű 87' es úttal,7c+ 20m. Ez azért már keményebb. Tábla, lépés és fogás nélkül. Itt ő is lemaradt. Majd pakolás.


Holnap Michi pince boulder lesz,a jövőhéttől meg richtig fettige Wetter(igazi zsír idő) jön. Ami új és régi szektorok látogatását vonzza maga után. Meglehet még az Extasy is meglehet. Talán az első 7c  -m kacsint rám a 20-25 fokban. :)
Ui: nem akarok panaszkodni,de aki a blogot átszerkeszti és a programot hozzá írja,az figyeljen már oda. Basszameg. Milyen munkát csináltam most? Mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése