2010. szeptember 20., hétfő

Climbing in Hardcity







Katicám a C szektor tövében


Ráértünk,jó idő volt (18 fok kb) és elmentünk mászni. Kipróbáltuk a kemény helyet. (Adam Ondra ismételt itt, Stefan Glowatz ŐS 9+-t nyitott 90 es években,szóval elég jó hely) Egy misét megér az biztos.Szóval odaértünk,két ember már ott volt. Egy srác és a barátnője. Csak kemény utakat másztak(9,10). Tudni kell,h a falnak 4 része van A,B,C,D,E szektor. Kb 20-30méter A, B 65 méter,D 33 méter,E 20 méter,C 20 méter magas.A D a C felett van,szóval lehet azért jókat mászni. 6-7ig 16db,8-11--ig 63 db út van. " perc max a parkolótól. A közeli bánya zaj kissé zavaró,ha csak ülsz és elmélkedsz. Mászásközben meg sem hallani. Ja és a nap csak késő délután süt oda,ősszel és télen egyáltalán nem.
A C szektor: pozitívként indul kisebb hasakkal átvált negatívba. Enyhe negatívba max20-30 fokosba. Kellemes. Itt másztam ma én is. Hiszen Katicám nem mászott. Úgyhogy elég is volt kb 4 óra,és szét is mentem. Kezdtem egy könnyebecske projekttel. Nem rég fúrhatták,mert megkérdezték milyen az út. Mondtam fasza,csak kicsit koszos,kőporos. Max 7 es lehetett. Majd egy lazítós 6+ kétszer(Via Kubert),és egy 8-(U2) felsővel. Csupa zsír az összes könnyű út. Elég gáz,mintha ott vágtak volna le egy egész disznót.
Majd egy 7+/8- (Schlinge) 3 szor, 8+/9- 3/4ig Top Hit és egy 9+/10- felsővel egyszer(Exodus). Az első 9+/10- os utam. Még ha felsővel is. Éreztem,h van megoldás. Nem reménytelen. Talán fejlődök,vagy mi. Végeredményben jó kis tábla mászás volt. Már hiányzott. Fasza peremes,két három ujjas. É azért van pár fotó is: Slave to the rhythm 10 33méter

egy kis pihi

Barni az Exodusban

srácok a D szektorban, a jobbos fa mellet van a B szektor

4 megjegyzés:

  1. A Tequlia-t is érdemes megnézni, ha jól tudom az első 8a Tirolban még 1986-ból...
    lac

    VálaszTörlés
  2. eléggé jól informált vagy Lac. Ja az az első egész Ausztriában. De arra gyúrnom kéne még, van addig egy két hely amit ki kéne pipálni.
    Tán másztál ott már?

    VálaszTörlés
  3. Ez a hely is nagyon durva Barni! Ilyen falakon lehet igazán erősödni! Hajrá!!!!

    VálaszTörlés
  4. Kata mellett az üditős üveg: Punica :D
    :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés