2010. szeptember 15., szerda

Életérzés?!

a Bayorbarátnőm meló közben az út szélén :)


Találtam egy edzéstervet magamnak! :)
Egy-két embernek már említettem,h mi az. Szeretném ezt megosztani másokkal is,hátha rákapnak. A kötél szólózásra. Amik kellenek hozzá az egy kötél(jó ha duplán leér,hiszen az egyik száron mászol a másikon leereszkedsz és ha van vmi áthajlás akkor könnyít a megvezetésen is), egy testes mászógép(croll,basic stb. a Tbloc az egy fos,én is azt használom),heveder,pár ovál karcsi és pár expressz.
Kezdésnek kiszemelsz egy helyet,ahol vagy felszólózol vmi könnyebb uton a tetőre,vagy körbe felmész és a standba(2 pontos itt is) kikötöd a kötelet. Ereszkedés közben(ha görbe a kötél megvezetés,vagy áthajló) beteszed az expresszeket,majd abba a kötelet. Beszállásnál viszel magaddal egy ereszkedő eszközt és a mászógépet. Beteszed a gépet a kötélbe,majd magadba és a (mivel két luk van a crollon) felső lukba befűzöl egy hevedert,amit a vállad felett keresztben átdobva beakasztod a beülődbe(hátulra). Ez szolgálja azt,h folyamatos legyen a mászás,ne vegyen ki a folytonos húzogatás. Mert úgy ritka szar. Nincs életérzésed! Mászok így OS is. Elég zsír! Ha jól csinálod,akkor elég sokat tudsz tanulni a mászótechnikán. Nekem segít. Viszont,engem a kényszer vitt rá,hiszen délután melózok,a barátnőm meg délelőtt inkább alszik. Sokat segít. Pl:ma kimentünk Tatzelwurmra ahol két kis tömb van(20m magas) egymás mellet csak 9-,9,9+,10- os utak vannak. Kettőbe beszálltam,ezeket már egyszer próbáltam,és sikerült továbbjutnom, LÁTOM A MEGOLDÁSÁT! szóval segít. ÉS hogy miért életérzés? Ki kell próbálni. Nem olyan mint a felsőzés,mert nem húznak fel,nem olyan mint az elől mászás,mert kevesebb a para. Szóval fless. Csak az útrafigyelsz és nem állsz meg köztesnél pihenni,csak ahol megengedi a szikla. Szóval talán ezért ÉLETÉRZÉS! ja és itt kint a németeknél elég sokan csinálják. Lehet,h beszélnem kéne vmelyikkel és akkor talán mászhatnék mindig előlbe? Az már talán egy másik sztori............Mivel ehez nincs képem rakok fel másról.
útban a melóhelyre

Tatzlwurm környéke,Kaiser-Gebirge

rabsic zsákmánya,az én zsákmányom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése