2010. szeptember 17., péntek

Heti összefoglaló:

Hát hol is kezdjem?!... Azt hiszem a szerdai nappal, amikor esti mászásra indultunk fél 7kor Várgesztesre, Anikó, Gergő (neki kellene most ezt a bejegyzést irni!!!!!!!), Gabó, valamint én. Látszódott hogy ez az első esti mászás a szezonban, sajna hogy egyre korábban sötétedik igy fogjuk csapatni :) Este 11 ig másztunk...hazafele majdnem elcsaptunk egy szarvast...mindenki látta csak én nem (én voltam a sofőr).

Majd következett a csütörtöki nap,amikor Csókakő felé vettük az irányt. A résztvevők: Zita, Gabó és jómagam... Szokásos utakat másztuk...igaz lógott az eső lába, de elkerült minket. Zita elkezdte projektelni a Kulcsos-t (6+), lesz vele még dolga :).
( körülre értünk haza, majd kaptam fél 11 felé egy telefonhivást Gabótól hogy Zita telója nincs meg... szétszedték a kocsit, voltak Csókakőn sötétbe esőbe megint...de nem találják... Megkértek hogy nézzem meg a táskámba (ami a kocsiba volt)... természtesen ott volt :D 24 nem fogadott hivással. Nem vagyok tolvaj, de valahogy belekerült :D lényeg a lényeg hogy meglett...

hát ennyi lett volna részemről a hét... Gabó megy majd Kis-Geribe a hétvégén..én dolgozom...

Erőt Egészséget!!!
Fidi

2 megjegyzés: