2010. szeptember 9., csütörtök

csak úgy!

Csak úgy írok ,mert megígértem a Gabikácskának, hogy írok.Tessék bazdmeg,most megkapod! :) Kérdezte tőlem,milyen a divat mászó? Én megígértem neki,h ledokumentálom a besorolásomat.Íme:
divatmászó-addig mászik,amíg divatnak érzi,nem mászik nehezet,csak az élmény kedvéért jár ki,mindig zsír új cuccban,zsír időben
hobby mászó-zsír időben,kissé használt cuccban,kellemes utakat mászik
Volt egy még,de elfelejtettem. Ők azok akik a mászók és a hobby mászók között vannak. Zsír idő,régi cucc és mindig minden passzoljon,mert különben nem megyünk ki!
mászók-régi cucc(és itt nem a cucc milyensége már a szempont,úgy érzem,hanem a technika elsajátítása),szar időben is mászik,másnaposan is
sportmászó-minden nap tolja és ebből él.
Szóval számomra ezek vannak. ÉSSSSSSSS..... Találtam egy projektet. Elég közel vagyok hozzá már,hogy teljesüljön. Kétszer másztam ki,harmadszorra megszeretném csinálni. Ez a boulder tömbön van egy 10 méteres 8/8+ os lehet. Mivel egyedül járok ki boulderezni,ezért rászoktam a kötélszólóra ha már 5-6 méter felett kell teljesíteni nehezebb utat. Már volt eltörve a bokám,és el sem tudom képzelni,hogy a faszba jutok az autóhoz,ha ez megtörténik még egyszer,pl. akkor mikor egyedül mászok. Szóval projektre fel és megemlíteném még,hogy én is megjelentem a blogtalálkozón,csak nem vett rólam senki sem tudomást. Küldenék egy képet amelyik az én állításomat támassza alá! :)

2 megjegyzés:

  1. Szellem-Barni :)
    A megasztáron nem hallottam a hangodat... mekkora kép te jó isten!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Tegnap este kerestelek,h megmutassam. De látom már láttad! :)
    Így azért össze lehet hozni egy társaságot? :D

    VálaszTörlés