2010. szeptember 6., hétfő

Kufstein környéke, Morsbach sziklái

Szóval!
Még mindig ismerkedősben vagyunk. A falakkal,helyekkel és az emberekkel.
Történt tehát egy szituáció,melyet az előző estéig lehet visszavezetni. Hova menjünk? merült fel,s mivel elég jó időt írt,menjünk messzebbre,pattant ki belőlünk. Megbeszéltük Kufstein környékét. Lehetőség van ott bőven. Legyünk kemények és nézzük meg,miket nyitott anno Stefan Glowatz,mit ismételt ugyan itt Adam Ondra(Il piccolo Orso 40m 11-),vagy nézzünk be az erdőbe? Maradtunk az utobbinál. Elmentünk Morsbach nevü mászóhelyre,Kufsteintől 15 perc Ebbs felé. Minden ki volt táblázva,úgyhogy elég egyszerűen megtaláltuk. Mászogattunk, bemelegítettünk és akkor jött a SZituáció. Egy ember aki a kötelét felvitte egy 6 os utba(szólóba),majd beszerelte egy 8 as plafonba,és egy 8+-os plafonba. Az állam is leesett,de nincs elterelt figyelem,úgyhogy másztam tovább a plafon felé araszolva. 30m minden OS 7-,(pipa),7(pipa),7+(pipa) és a 8 as. Egy plafon kb 2 méter,majd egy gyengébb áthajlás. Az emberünk kiszerelt és meg neki álltam. Kaptam egy két tanácsot(útravalót) és másztam,két beleeséssel sikerült. Sok volt a fölös para és csak fröcsköltem ki magamból az energiákat. Ez volt a baj. Na majd legközelebb. Ja és benéztem egy 10 est. De minek?:) Kaptam egy két tanácsot még kötél szólózáshoz,beszélgettem a Szituációval(3-4hónapot kihagyva elég jól nyomta) és megnéztük a híres falat a szomszédba(amit az elején említettem). Szóval egy kis élménymászás volt e nap,örömökkel vegyítve és egy plafonnal.

Affenhang,8(ahol a kötél megy)
és a híres fal ami sok embert elvarázsolt. Engem is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése