2011. április 8., péntek

Egy azt a kúrva mennyi boulder lehetőség! ,sztorija

Megbeszéltem újdonsült társammal,Marcoval,hogy ma kimegyünk meló után,és felvesszük a Weberknecht megmászását. Tegnap ráedzettem terembe,fingerboard 1,5 órán keresztül. Talán nem edzés volt,hanem szétesés.:)
Kettőkor végeztem,s Rosenheimbe találkoztunk. Négykor verettük,de...
Nem Nussdorfba. Megbeszéltük,hogy elmegyünk Ebbsbe,mert ott ősszel láttam ezt azt. Aztán visszafelé beugrunk a Weberknechtért. Kedden megcsináltam. SD 7A. Csak középső ujj,két kéz,a beszálló. Igen rövidke,de velős.
Szóval Ebbs. Szóval négy óra. Igen jól kinéző áthajlás alatt ülünk,már már plafon,mikor is jön egy béta,majd kettő és így két utat lecsapok,míg Marco egyet. Marco későbbről kezd így olyan Fb 6A,én lentről ami miatt Fb 6B. Majd ugyan azon kezdéssel kicsit tovább megyek másik irányba,Fb 6B/6C. 30 másodperces út. Ötödikre megadja magát.
Aztán ami utána jött.... a szentségit neki! Rábeszélem e srácot,h nézzünk körül hátha van még itt vmi. A közelbe semmi,majd kb. öt perc séta után felfedezzük a Kánaánt. Annyi tömb,hogy egy évig lehet enni,annyi lehetőség,hogy lesem tudom ide írni,és olyan jó fekvés,olyan jó biztosítással. Semmi ember,jelzett utak,alig van tábla,szinte csak negatív,áthajlások,peremek,repkók,plafonok,magas és rövid boulderek,szóval felkötöttük a gatyánkat életünk legdurvább egész éves veretésére. Utak nevét nem tudjuk,nehézségét sem,majd beírunk vmit. :D Ja és úgy elszrtuk az időt,hogy Webwerknecht maradt ottan ahol van.
Szóval aki akar Ebbsenblőő Woddba,az írjon. Nem hiszem,hogy megbánja ,főleg ha matraccal jön.
A mézes madzag 1.0:

Schanzener Wald-Ebbsenblööwood,2011(B.B.2) from Barnabás Beke on Vimeo.

3 megjegyzés:

  1. http://www.naturized.com/tl_files/naturized/topos/Topo_SchanzenerWald_Ansicht.pdf

    azért egy ilyet találtam.

    VálaszTörlés
  2. Köszi te hülye. Bocs h nem válaszoltam,de mászogatok,itt és ott is. :D

    VálaszTörlés