2011. április 18., hétfő

Na szal...

Na szal...
Múltkorijában volt időm kicsit beírni,üzenni. Majd most beírok,bár kedvem nem sok van. Várom,hogy hazamenjek kicsit.
Ma a meló sem ment. Lehet a tegnapi kemény menet,vagy a 24 fokos meleg tett be,nem tudom.
Lényeg,hogy pénteken kimentem az új helyre,Ebbsenblouba. Megnéztem a Katicával egy két sziklát. Míg Ő a napos oldalon olvasgatott, én addig belevetettem magam a hardcore oldalba. Meg kell ,hogy mondjam elég fasza boulderek vannak. Akár még egy 8A-t,8B-t is lehetne csinálni,csak kéne hozzá ember. MÉG NINCS! De ami késik,nem múlik:szokták mondani. Sajna sok a magas boulder,így egyedül kevés vagyok oda. Kell a spotolos ember és min a két matrac. Van lehetőség új utakra is. Egyet benéztem,takarításra vár,majd egy megmászásra.
Megmásztam egy szerintem max 6B+-t. A térkép szerint könnyebb a könnyünél. Lehet aki elöszőr mászta,az a repkó alatti követ is taposta,mert ahogy én másztam,úgy azért nem volt olyan egyszerű. Az én bétám,csak a repkós falon való taposás. Beszállásnál is a negatív falat tapostam és a balos követ kihagytam. A VIDEÓN LÁTHATÓ a bétám.
Próbáltam egy pár jelzett utat. Véleményem szerint a mittel 6B+/7A-, a schwer 7A/7B+. Erősebb jelenleg nincsen jelezve,de szerintem található.Itt egy térkép,és az oldalon van egy pár kép is:
http://www.naturized.com/tl_files/naturized/topos/Topo_SchanzenerWald_Ansicht.pdf
Szombat egyedül Biberben. Elég jól mentek a köteles utak.
Majd vasárnapra megbeszéltem Uwe -val egy erősebb napot. 10 kor indultunk Ramserer Sto-ába,hiszen Sparchen még gecci hideg. Elég jól nyomja a fiú. Voltak kint Patagoniába,igaz idő hiány miatt nem tudtak mászni,csak rövid utakat,Dél Amerikába,Spanyolba,megmászta az Elbrust,Kilimandzsárót, meg fasz tudja még mit. Van 8a-ja Sparchenbe(Tequila),arrébb 8b-je. Sokat másznak keményeket a Kaiser Gebirgében. Megbeszéltük,legközelebb elvisz Tirolba a Hubertesók Klettergarten-jébe. Szal elég jól nyomja.
Kiértünk,bemelegítettünk 7-,7,8. Majd egy 7+/8-. Ami ő szerinte sem annyi amennyi. Max létrával. De meglett. Majd egy 8+/9- projekt. Kaja. Próbáltam egy 8 t. Nekem volt benne egy dyno. Kétszer próbáltam ,majd annyira elpukkantam,h még a 7+ sem ment mellette. Majd a végén egy 8. Kész volt ő is máá nagyon. Mászás után sör,majd beszélgetés egy helyi arccal. Megkérdezte,h tettszik az útja a New School. Mondtam neki,h egy kibaszott szép boulder,7a+-ért. Azt mondja talált,és örül,hogy tettszik. Iszonyat amikor bal sarok a bal kéz alatt,bal kéz egy még elviselhetőt fog,jobbal meg fogsz egy picit majd tovább még kisebbet,majd tovább egy olyat amiből feltudsz állni. Hiszen mindezt fekve csinálod a falból kiálló hason. Majd felállsz,a térdednél a nitt és tovább nyúlsz.Majd akasztasz,és egy 6b+os tábla,rejbivel. Ennyi!
Beszélgettük ő Osp-on csapat és meg otthon,ha lesz csapat. Remélem,mert nem azért csinálom,hogy most meg leüljek mint az iszap.
Akit érdekel egy pé,szo(Bálinttal beszéltük Gesztes ,Tbánya(Tatabánya a gyengébbek kedvéért),az üzenjen.
Na páá,majd otthon.

2 megjegyzés:

  1. nagyon fasza a kiugrós jelenet!!! :D jó a kilassítás, majd magyarázd el hoyg csinálod :)

    VálaszTörlés
  2. miko találkozunk elmesélem ígérem:D.

    VálaszTörlés