2011. április 25., hétfő

Ausztria... megyünk még

Az eredeti terv szerint pénteken este indultunk volna el, de aztán rájöttünk, hogy jobb lesz otthon aludni, és szombat reggel útrakelni.
Pénteken még kimentünk egy kicsit Csókakőre... 3 leányzó, Gabó és jómagam. Mentek az sorra az utak, de elsősorban a hölgyeket szerettük volna mászatni, ami össze is jött. A Bástya nevű utat szépen mászták, ezért majd jöhetnek a nehezebb utak is.
Este 9kor értünk haza, majd gyors bepakolás és alvás....

Reggel 4kor volt találkozó, és indulás Rotewand-ra, ahol egy több kötélhosszas út volt a cél. 9 körül a parkolóban voltunk, összecuccoltunk és megindult a legalább fél órás túra a beszállóhoz. Mikor felértünk, kicsit rosszul lettem...hányingerem lett és szédültem is kicsit... talán az egész héten való éjszakázás, vagy a nem megfelelő táplálékbevitel, vagy nem is tudom.... Mindegy...ha már eljöttünk induljunk el...
Az első kötélhossz az enyém volt,.. 40 méteres 6+. A feléig szépen ment, majd elakadtam... Sikerült az év zakóját is bemutatnom... kb 7-8 métert verettem bele, az amúgysem agyon nittelt útba... 5-6 méterenként voltak a biztositó pontok, ami a pszihémet is kicsit megviselte... Lejöttem, majd Gabó is ráment, végülis átmászta, de mondta h megértette ő is a problémámat... tényleg para volt. Majd hogy tartsuk a tervet a 2. kötélhossz is Gabóé volt... Ekkor éreztem már hogy esélyem sem lesz felmenni...erőm sem volt, se fejben nem voltam ott.még felmentem a következő standig, de ott be kellett látnom,hogy ez nem az a nap. Beláttam jobb lesz lejönni... tanfolyamon tanult módon szépen leereszkedtünk 2 szakaszban (köszönjük Tamás!). Leérve a parkolóba leülve egyből rámentem egy babfőzelék konzervre, mert éreztem hogy merül az elem. Kicsit jobban lettem, majd irány Mixnitz, ahol talán a legszebb falat láttam életemben.
Képzeljétek el úgy, hogy ránézel a falra és tele van jobbnál jobb zsebekkel... igenám, csak forditva... ergo minden fogás csak alsósra jó, és tele van rejbunggal. Nem megszokott a hazai mászóknak. Gabó OS tolt egy 7est, majd ránéztem énis...megláttam nekem ez lesz a projekt a hétvégére. Jobbra mellette egy 8as volt, amit Gabó benézett TR, ő meg ezt szemelte ki... dobtunk rá egy pár próbát...de tartogattuk másnapra a dolgot.

Parkolóba le... mosdás a patakban, majd vacsora következett... természetesen rántotta, 12 tojás és sonka ötvözetéből állt. Úgy láttuk hogy csak mi vagyunk ilyen "trógerek" hogy vadkempingben toljuk, de aztán észrevettük hogy egy hat fős társaság is erre az útra tért... mikor jobban megnéztük őket láttuk hogy magyarok... nem is kellett több, átmentünk a "szomszédba" kicsit beszélgetni. Lám Bencéék voltak, akik kicsit húsvétozni jöttek az osztrákokhoz, valamint több kötélhosszas utakat tolni. Kis beszélgetés, borozgatás (köszönjük srácok,lányok... finom volt).
Mindezek után alvás következett.. a szabad ég alatt...életem első ilyen éjszakája volt, bár szerintem amilyen fáradt voltam, állva is el tudtam volna laudni...lényeg a lényeg hogy jól aludtunk és sokat. Reggel kelés, mielőtt a tömeg megérkezett volna a Medveölő-szurdokba, reggeli, kávé, fogmosás, hálózsákok száritása, majd 9:30 kor már a falnál volunk.
Bemelegitőnek toltunk egy (6+)-t, majd a standjából megnéztem egy (8- TR) utat. Simán meg egészen a tetejéig... Következett Gabó a projektjével, ami sajna nem jött össze neki, csak beleülésseel...ugyanigy jártam énis a 7es úttal.
Mászótársam látta hogy a 8- viszonylag könnyen ment nekem, igy belevágott... a tetején ült bele, de megnézte...majd gondolta 2nd go-ra meglesz... következtem én... gondoltam mehet előlbe mi baj lehet. Szépen ment, igaz beleültem, és a végére már nem volt erőm, de elégedett voltam magammal. Következett Gabó ismét... MEGMÁSZÁSSAL!!!!
Ezúton is mégegyszer gratula neki :)
kis séta még az erdőben aztán kaja és indulás haza... az úton visszefelé még megálltunk megnézni Peggaut, ahol érdekes kis bányafal található, valamint a beszakadt utak...Ottjártunkkor egy 3 méteres aszfaltdarab szakadt be az 1844-ben épitett útból... Este 7re értünk haza. Összességében nagyon jó kis hétvégét zártunk... Biztos hogy visszatérünk még...

Képek:

Vízesés:


Pózolj Vízeséssel 1.:


Pózolj Vízeséssel 2.:


Alaptábor


Tájkép1:


Tájkép2:


Boci:


Résztvevő1:


Résztvevő2:


Üdw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése