2011. május 1., vasárnap

Wochenende


Mivel is kezdődött?

Szerda este. Előző nap megbeszéltem egy új arccal,hogy találka lesz. Tobias-nak hívják. Még nem tudtam mire számíthatok. Megjelent az arc. Mintha Marci barátomat látnám. Lenyűgöző ez a természeti klónozás. Pár ismerőst,barátot még nem találtam meg,de ami késik nem múlik.
Elvitt egy házba,ahol a pincében egy 7mX3m áthajláson gyakoroltunk,közben egy másik sráccal beszélgettünk,aki úgy nézett ki mint Alex Huber. Kicsit.
Sörözgettünk,beszélgettünk. Zsír volt.
Péntek. Újra Marcoval,Schanzenerwald.
Legutóbb kinéztem egy falat,majd pár mászás után kipucoltam pihenésképpen. Egy gyönyörű magas boulder. Sima tábla,lukból lukba. Kötéllel megy. Adnék rá egy 8+/9-,de nem köteles út és így most szarban vagyok. 7-8 méter. És nem tudom belőni nehézségre. SEGÍTSÉG!! Nem tudom,h megérik e egy 7A ill 7B-s nehézségre azáltal,hogy nem köteles útról van szó,hanem boulderről. Kéne hozzá ember,aki ismétli. Neve: Huren. Mivel két marha nagy luk van a falon(csak)2-3 méter köz van köztük. És így lépés fogás!
Szóval ez van,még kell egy kis pszihé,hiszen magas,alul lejtő van,nem sík föld,és van még egy szikla darab,amire nem kéne ráesni. Próbálom az utat,előbb,mint utóbb beadja.
Lényeg hogy: Undergrund trav: Mittel kb: 7A(SD 7B saját találmány,plusz megtoldottam a travit pár méterrel), Red Nose SD Mittel(kb.7B-),Wet Nose mittel/schwer(kb 7A+). Ezek a fb skálák az én megoldásomat sugallják,a többi meg az eredetit.Szép nap volt a nyitásra,ahhoz képest,hogy nem volt kedv. Marco letolta a Wet Nose-t,majd a többire dobott kísérleteket.
Szombat. Új fal rész Flintsbach-ba. Uwe ajánlotta. Kimentünk,majd próbák,takarítások,próbák....
Meguntuk,előre mentünk. Mászás eső,mászás eső...
a lánya fiúk
Szerettem volna egy 3 kötélhosszas 8 ast. De retkes volt. Nem másszák,én sem mászom. A faszom ki volt már a sok kúrva pucolással.
Beszálltunk egy 3 kh-s útba. 7- - 8- - 8-/8.Meg van.
tőlem jobbra a has közepe a 8-/8 as rész Majd eszköz gyűjtés.
baleset alulLefelé a kötél beakad először alul,majd felül. Bent ülünk a falban majd egy órát. Kata hív embert,majd segítik a kötelet kiszabadítani. Lejövetel. Fasz kivan! Akit érdekel majd elmesélem. Május 12.-én már otthon leszek. Egy hétvégére.
Ma:esett az eső,anyumék itt voltak. Sör kúrát tartottunk. Ennnnnnyyyyyyiiiiii!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése