2011. május 9., hétfő

Zweite versucht

Szétpukkanva
visszafelé


az ebéd szünet

Lelövöm a poént.
Az volt a célom,h hétvégén megpróbálom Heli Kotter egyik útját. Így vagy úgy,de megpróbálom.
Kimentünk Flintsbachba,Marco és én. Senki nem volt. Királyság. 11 óra és tökre hűvös van a fal tövében. Mit lehetne még kívánni? Talán egy jó napot.
Bemelegítésnek Warm up 6+,majd No easy way out 8-/8, Gestern noch Zukunft 8.
Gondolkodás,tanácskozás,kaja,cigi. Bekezdjek egy Danke nevű egy ujjas uttal 8/8+ 20m,vagy rámenjünk a plafonra.
A plafon maradt. Balról jobbra. Butterfly 8-/8 2 SL,Zwergentod 9+/10-,

a mozdulatsor a Zwergentodba(kisbetű láb,nagybetű kéz),azt írja a szerző,erős bulderprobléma a plafonba,-1,80 alatt(szerintem 1,70) Heli megoldása még nehezebb.2000 Heli Kotter
A narancs a Butterfly.

Megäre 9-,Sacklaus 7.

zöld a Mägere(jelöltem a fogásokat),citrom a Sacklaus(egy gyönyörű bent tartásos 7es.

Elkezdtük a 7 el. 22m. Majd ennek a standjából benéztem a 9- 22m ért. Elég hard,meg kell hogy mondjam. De van rá esély. Csak ki kell taposni. Majd direkt a plafonba,Heli útja,Zwergentod. 12 m.
Van egy luk a plafonba,amit betartasz két kézzel. Majd fellépsz a bal kezed alá,és tovább fogsz egy marha nagyra az áthajlás szélén jobbal. Beleengeded magad a jobb kezedbe,jobb lábspicc kiszúr a jobb kéz elé,majd tovább jobb kéz,bal és jobb és vége. Egy kemény fb. 7a+ os boulder plafonba. Másodikra megvan 1 beleüléssel TR. Úgy érzem ez lesz az első ilyen utam. Lehet,hogy ajándék,de nem én skáláztam be,vagy így erősödöm? Bazzzzzzzzzzzzzz! :)

2 megjegyzés: