2011. május 19., csütörtök

Gesztes + 24 órás mászóka a Red Rockban

Csütörtök 17:00-kor 6-an (Ágikácska, Kinga, Andris, Bölény, Hi-tec Gábor és persze Én) indultunk el Gesztesre csapatni. 18:00-ra sikerül is a parkolóba érkezni, és azzal a lendülettel már megyünk is a Bánya falra. (Sikerült ki könyörögnöm.)

Egy út megmászása miatt akartam minden áron itt kezdeni... Nevet sajnos nem tudok, a nehézség 8- körül lehet. Rögtön be is szállok az útba, de a perzselő nap okozta hőségtől minden fogásról lefolyok. Sajnos a kunszt nem jön össze, sebaj majd legközelebb. Közben Bölényék és Andrisék is szorgosan csapatják az utakat. Én Kingával alkotok kötélpárost, bele is zavarom minden útba amit mászok. Másszuk még a "majdnem Barni" útját, majd a Stop-shop repedést.

Barni útja és a 8- körüli út:


Kunszt alatt:


Kinga a Bánya falon:


Hi-tec és a Barni útja:



Andris készülődik:


Ágikácska csapatja:


A vidám brigád:



Lenyugvó nap mellet megyünk át a Kristály falra. Mohóságom azonnal belevisz a Patyonkinba, majd a Raszputyinba. Sikerült mindkét utat teljesíteni. Hi-tec Gábor Tradba mássza a Kötél vontatók útját, majd Bölénnyel a Pszihét projektelik. Ágiék ez idő alatt a Kötélvontatóval barátkoznak... Kinga korom sötétben hősiesen felviszi a kötelet a Kubun. Itt jegyezném meg, hogy 3 év kihagyás után 4. alkalommal volt kint sziklán! Szerintem mindenképp elismerést érdemel a teljesítmény...! 22:00 tájékán elkezdünk csomagolni, majd go haza. Az úton rám csörgött Marci, hogy megyünk-e terembe? Rekord kísérlet van! Bölény:"Menjünk, de csak 5 perc!" Az 5 percből bő 1 óra mászás és ökörködés lett! Én 0,30-kor már itthon voltam, Bölényék talán 02:00-kor futottak be.:) Részemről qva jól éreztem magam, de szerintem ezzel mindenki így volt. Jövő hét szerdán folyt. köv.:)


Red rock életkép:


The Team:


Uff!

1 megjegyzés:

  1. Grat mindenkinek a Székesfehérvári eredményekért,éss......... Éledj újra ujjá Kinga! :D

    VálaszTörlés