2011. május 17., kedd

Egy nap, két megmászás

Pár napja négy brazil fiatal érkezett a bázisra... nagyon jó arcok voltak, sokat beszélgettünk. Az egyik srácot a Petzl támogatja utazgatásai során, igy bejárta a világ minden táját... Ausztrália, Venezuela, Argentina, és most Európába is ellátogattak... Olaszország, Szlovénia, és szeretett kis szigetünk (már a sajátomként beszélek róla annyit vagyok itt). Keményen csapatták az utakat a dél-amerikaiak, szimpatikus brigád volt.
Andris megmászta a projektjét, egy 30 méteres 7b-t... Én küzdöttem, de megmászás nem jött össze.
Tegnap esett az eső... lenéztünk a Cliffbase-re, de láttuk semmi értelme ott lenni, ezért feljöttünk. Aludtunk, beszélgettünk, relaxáltunk... ránk is fért már, mivel 10 napot melóztunk zsinórba, munka után pedig másztunk...kezdtünk kipukkanni.
Ma szintén esett, de Miro mondta menjünk le, majd lesz valami... Elkezdtünk dolgozni, már az ajtókeret megvan, és fel van szintezve az épület. Ebéd után sódert hordtunk...nem keveset...majd betonozás következett... a leendő épület előtt öntöttük a maltert.
Délután befejezvén kis pihenő...majd a mászásra került a sor. Megmászási kényszerben szenvedtem... muszáj volt hogy beakadjon az út... hát nekiláttam. Andris tanácsainak köszönhetően sikerült...de nem is akárhogyan... mintha nem is másztam volna... semmi eldurranás, egyenletes levegővétel, semmi para nem volt rajtam... nem akarok nagyképű lenni, de életem legszebb és legösszeszedettebb mászását hajtottam végre. Tehát Hajzl Toilette shit (6c). Úgy gondolom ráléptem a helyes ösvényre, már csak követnem kell. Erre felbuzdulva mászótársam a Jennifer lady-re (7b) ment rá. Onsight-ra nem jött össze neki... gondoltuk 2nd go...had menjen... amig belepróbáltam az útba, addig pihent... 3-4 beleüléssel ment nekem is... augusztusban biztos mászni fogom... Tehát jött a második kisérlete...MEGMÁSZÁS!!!!!!!! Nagyon boldogok voltunk, vagyunk...nem is tudjuk hogy fogunk aludni... az adrenalin szétáradt a testünkbe... fülig érő mosollyal sétáltunk fel a faluba... a telihold vörös fényében...



az én utam...az én szerelmem :)

3 megjegyzés:

  1. Agya világ arany apám, Dzsoki már nem szűz. Are you crazy? Mix me vazzeg as hard as crazy! Szemelvények az elmúlt három hétből. Gyere vissza Gabi, megbolondulok egyedül. :)

    VálaszTörlés