2011. május 30., hétfő

Leogang


ez meg egy hajnalhasadás,a Glockner irányába

Hétvégi mászogatásra,illetve több kötélhosszas túrára készültünk a Fahnenköpfl nevű sziklához.

Volt egy találkozónk is egy magyar sráccal,Varga Gábor,és az unokaöccsével. Megígértem nekik,hogy a Hüttéig,Passauer Hütte 2036m(azt hiszem),leszek a kísérőjük,akármilyen idő is legyen.
ez a kép vasárnap reggel 10 kor készült,amikor elég sok hó leolvadt már. Este ez a rész full fehér volt.


Szombat 10 órára megbeszéltük a találkát Saalfeldenben.
Marco késett reggel,mivel belement a kocsijába egy robogós,majd a szakadó esőben elindultunk Ausztria felé. Egész úton a szakadó esőn kívül semmit nem láttunk.
Bevásároltunk,majd elindultunk a szakadó esőben a hegynek. 500 m a parkoló kb. Olyan 1400 méternél már nem esett,viszont megjelentek a hófoltok. Mi a picsa? Páratartalom vagy 70% 10 cm es hó van,mi kell még egy jó kis nagyfalas túrához?
Kilátás pazar,hiszen a ködfelhőn kívül semmit nem látni. Majd a az eső felhő elindul felfelé, és átvált hóesésbe.
Nálam az összes cucc(főző,kötél(egész,mert nincs ám félkötél),expresszek,ékek,minden ami kell egy fennt alváshoz és mászáshoz). Összsúlya megint csak meghaladja a közel 30 kilit. Sikerült!!!! Megint bepakoltam. És egyébként sem tépi a vállam! Különben is mi a nagy vérvörös faszt keresek itt,ilyen időben.
A hitt nagy úr,bízunk a vasárnap reggelben.
Gáborék aznap le is mentek,mi meg neki álltunk elfogyasztani a sörciket,páleszkát és némi szívható alkalmatosságot. Gondoltam majd lesz egy hatalmas seggbe kúrás,de ehelyett simán bealudtunk este 10 kor.

esti képek
Kint a hőmérő a -2 t üti,a 30 cm es hóval,bent a két hülye gyerek eltüzelte a heti fakészletet,minek is az eredménye a közel 30 fok.
Reggel kémlelés,reggeli,majd kémlelés. Beszállások keresése,majd hosszas tanácskozások után,megbeszéljük egymással,hogy a hó még mindég ott van ahol tegnap volt,
a narancssárga folt 1956 nevű 7b s út,170m azt hiszem,jobb széle a déli gerinc baloldala

szóval nézzük meg a déli gerincet. 300 m 7. Az utsó KH 7-/A0. A német fiú berezelt,h mi lesz ha.... A magyar fiú berezelt,h mi lesz ha tényleg.......Hiszen ha Marco nem tud tovább jönni,akkor szopó van,mert a kötelem csak 50 m ,már(kivágtam a szar részeket... :D),s a KH-k kb 30-45 méteresek? Leereszkedni nem kell....
Jó hogy vettem kallert 35 Eur-ért,majd legközelebb. Megjegyezném,akinek szándékában áll egyéb hardcore 150-400 méteres utat mászni az Alpokban,az megveheti a Steinplatte nevü kallert,vagy kérhet tőlem fotót a könyvből,talán áttudom küldeni email-en. A hardcore jelenti a 7+/8--9+/10 ig. :)
Lefelé menet eltöprengtem egy nagyon kedves ismerősöm,mászópajtásom,barátom elméletén,nevét nem írom ide...... Hogy szerinte jobban rajta van a mászáson mint a csajozáson. Én azt mondtam,szerintem ez faszság,mert mindig megy vhova. csajozni. Mindig a dugáson jár az esze,és mindig oszt valamilyen csajos témával. Ide írom a nevét:Ízer Bálint. Szerintem ha a falban egy illetve kétujjas puncik lennének,és mellek lógnának a reibik helyett,sokkal motiválltabb lenne a fiú,(bár, ki nem?)és nem is hallanám tőle egyszer sem.... A kúrva életbe! Abban az egy ujjasban,úgy meghúzódott az ujjam!
Szerintem még a nyelvét is betennééééééééé........... Na de ez más sztori.
Szóval faszát nem másztunk,mert minden tiszta víz volt. Meglátogattunk egy két fullzsíros mászóiskolát,egy két fullvizes mellet. Egy élmény. Végig fosni egy 6 os utat. Vagy csúszik,mert márvány,vagy fullvíz. De annyira,hogy akár még inni is lehetne mászás közben a falról!
Közben levontam a tanúlságot,és megrendeltem az egypár 60 méteres félkötelet.
Ahojjjjjjjjj!!!!

4 megjegyzés:

  1. vááááááá, te köcsög... :D akkorát nevettem.. :D most mindenki egy nimfomániás köcsögnek néz..:D:D ez vicces :P

    (és a picsába ez mennyire igaz., amúgy leírom akkor hogy a mászás iránti elkötelezettségemet védjem és tudatosítsam veled beke barnabás(!!!); a rossz ujjammal még sosem ujjaztam senkit, mert nem akarom hogy oldalirányú terhelés érje és esetleg lazuljon az ízület. ) de csönd mert ez műhely titok!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Barni te állat!!!!!!!!!!!!!:)))))))))) Ez qva jó lett!

    VálaszTörlés
  3. Kösz kösz!A virágokat helyben fogyasztom,a csokit meg majd vízbe dugom. :))
    Bálint: tudod,csak a titkoskeresztbandázs a jól megszokott mászóstechnikával az ujjon,és mehet minden. Az oldalirányú terhelés így kizárt! Egyébként is a doki is meleg helyet javasól. :D

    VálaszTörlés
  4. Bazmeg Barna szarrá röhögtem magam! Ha virágot eszel arra meg lenne pár javaslatom :D

    VálaszTörlés