2011. május 7., szombat

Heti kitekintés


Éppen a szarvas pörim zabbantom,mellé a megérdemelt ajándék Frankenjurai sörömet piázom,mikor is e sorokat vetem.
A hét a szokásos kerékvágásba gördült,azzal a kivétellel,hogy szerdán mikor is a pince bouldert nyomtuk,akkor megismertem még két új arcot. Nevezhetném Bécinek és valamelyik haverjának őket. A csoka kiköpött Béci Dunaújvárosból. Első látásra meg is örültem. Te meg ma a faszt....?
De nem. Ja és Marci haverunk(Tobias)-remélem senkit nem sértek ezekkel az elnevezésekkel-elhozta egyik raszta haverját. Egész este gandzsás viccek,beszélgetések pl: a 15 éves Hannoveri David Firnenburg-ról(megvan neki az első 9a- ja,SZEGÉNY),Jakob Schubert-ről 20 éves 9a+-al(szerintem már öreg hozzá),Dave Mcleod-ról V14 es kúrva magas boulderrel stb.
Majd Tegnap belevetettem magam Münchenbe. Mi a fasznak.Egy rohadt beszálló cipőt kerstem. Bejártam a Globetrottert,a Schustert. De semmi. Mászócipőben meg sportiva. Szerintem egy fos. Bár nekem nem volt és én nem mászok 9b ket,h szponzoráljanak vele. De: olyan sok a műanyag a talpba,h szinte már csúszik a falon. Véleményem szerint gránitra fasza,de nem mészkőre,hiszen tudni illik a vibram gumi és műanyag keverék. Beszélgettem Uwe-val,hasonló véleményen van. Mészkőre a puha talp,ami tapad,így lehet talpalni a falat,nem csak peremet lépni. Ilyen pl:Red chilli,5ten,Millet. És ezek be is váltak.
Majd München után egy kis Nussdorf,kötél szóló. Elég jól ment,a heti első kintlétemhez.
Ma szombat van.
Kimentünk Nussdorfba,Weigend Wallhoz. Van itt sok szép utacska. Már voltam itt,de mivel sok az erős,ezért hanyagoltam.3 voltunk. Bemelegítettünk egy kicsit negatív,peremes Heute lebst du(ma még élsz) 7 es 18 m es uttal,majd megnéztünk egy 8+,17 m es utat,Ideala Seife(ideális szappan). A kulcs elég szar,ezért befejezetlen, Még Uwe-nak sem ment,akinek van egy két 8a-ja már.
Majd a LOVE 9- ért 15 m en. Pont kint volt Robert,ki ezt csinálta,vele ment a trécs meg a csajával. Majd uccu neki.
Alulról néztük be az utat. Előszőr Uwe2-3 beleüléssel,majd én 4-6 beleüléssel. Eléggé izom út,hiszen plafon mászás van,majd egy kis 8+/9- ba végződik. Másodszorra meglesz Uwe-nak. Aztán jövök én.Megy szépen,meg a biztatás is. Megvan a plafon,már csak ki kell belőle jönni. Elfelejtem a kúrva lábam feltenni.és elbaszom. Mondta az Uwe,h így kicsit nehezebb a kiszállás,de nekem az ő bétája nem fekszik.
Próbálom harmadszorra,de túl mohó vagyok és nagyon gyorsan belemegyek. Egy szenvedés. Remélem negyedszerre,max ötödszörre meglesz.
Végül egy 7+/8- al zárunk,Update 18m.
Holnap új vendégeink lesznek,akik 5-6 között másznak,csajok. Kíváncsi leszek. Szerintem Flintsbach,ahol beszemesztem Heli Kotter útjaival,meg egy pár kísérővel. Nem lövöm le a poént,majd csak holnap................

2 megjegyzés:

  1. szerintem az első két sor megadja az esszenciát rendesen..!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szerdán megyek haza,ha részt veszel egy mászáson,akkor ígérek neked egy ilyen nedűt. :D
    Gabóval egy pénteket dumáltunk,10 után jó,mert 10 kor okmányiroda. Szabad a csüt. délután még.

    VálaszTörlés