2011. május 6., péntek

Újra a szigeten!

3-án reggel indultam útnak. Nagyon gyorsan a hátáron voltam, majd megérkeztem Zagrab-ba. Innen átsiettem a buszhoz, aztán már utaztam is Splitbe. Az úton egy kisfiú szórakoztatott... nagyon örült neki, hogy nem értem amit mond (remélem nem az anyukámat szidta), én csak mosolyogtam neki.
Splitben eső fogadott, amit fedél alatt vészeltem át. A kompon megnéztem a Barca-Realt, igy ez idő is elröppent.
StariGradban Miro fogadott...Láttam rajta hogy örült a viszontlátásnak. Mikor megérkeztünk, a főnök közölte hogy másnap nem kell melózni...pihenjünk...igy is tettünk...hajnalig beszélgettünk, majd reggel 10 kor keltünk...és a bázisra siettünk.
Ott kis ebéd, aztán mászás. A tornyon túli utakat próbáltuk, valamint a Shadow részen...a Mr Fucker nevezetű út nagyon szép...megmászásról remélem beszámolhatok a következő bejegyzésben.
A csütörtöki napon a szőlőben voltunk. Félmeztelenül kötöztük a szőlőt a saját kis tempónkban (1500 tő szőlő). Olyan meleg volt, hogy a hátam szénnéégett... de nagyon élveztem. Lementünk ismét a bázisra...Miro grillezett hallal várt minket...nagyon finom volt...a halat sohasem tudnám megunni. Délután mászogatás volt megint...majd hazaindultunk nyugovóra térni. Ma is a szőlőben végzendő munka volt a porondon...kötözés, kapálás. De délutánra nagyon melegünk volt...bár tanulva az előző napi "égésemből" hosszú polárban és melegitőnadrágban tevékenykedtem...kendővel a fejemen.
Az ebéd grillezett hús volt... Nagyon adta megint... most pedig a faluban vagyunk..irom a bejegyzést... rakok fel pár képet:









1 megjegyzés:

  1. Nem hiába örült Miro a találkozásnak, szerintem lassan már sajátos véleménye lesz a magyar munkásokról... :)
    hajráááá :)

    VálaszTörlés