2011. április 21., csütörtök

Kezdő lépések Csókakőn






Mivel az utóbbi időben több ízben is le kellett mondanom a Suliba a mászást azt találtam ki, hogy megpróbálom kárpótolni a csapatot egy Csókakői mászással. Sikerült is megszervezni, hogy a csapat egy része velünk tartson és kipróbálja milyen a sziklamászás "élesbe". A résztvevők: Dóri, Kriszta, Ági, Heni, Liza, Levi, Gergő és persze Én. :)

Miután felverekedtük magunkat az Északi falhoz bele is csaptunk a közepébe. Felvittem a köteleket a Bástyán és a Kéményen, majd szépen sorra megmérettették magukat a versenyzők!:) Az eredmény a következő: A bástyát minden versenyző sikeresen megmászta, viszont a kémény a maga "csúfosságával" már többeken kifogott. Így abszolút favorit a Bástya lett!:)

Én és Gergő 2 biztosítás között a szokott útjainkat másztuk... Krokodil, Lebegés, Szfinx/Madár depresszió... Sajnos, mint az lenni szokott ma is gyorsan besötétedett és elindultunk visszafelé. Egy pár perc erejéig még felmentünk a várba, gyönyörködni a panorámába és a csillagokba, haza felé vettük az irányt.

Azt hiszem mindenki számára egy csodálatos és emlékezetes nap volt a tegnapi. Boldog voltam, amikor körül néztem az arcokon és mindenkién széles mosolyt láttam!:) Meg is fogalmazódott bennem ez a gondolat: Igen, néha megéri beáldozni egy-egy "csapatós délutánt", mert az eredmény szemmel látható! Csupa boldog arc!:) Remélem még sok-sok ilyen élményben lesz részünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése