2011. április 14., csütörtök

SorsodBorsod

Vasárnap este 17:20 ra megérkeztem Miskolcra...Kis sztorizgatás, majd alvás. Hétfő reggel Mátéval megtámadtuk a hámori falakat. Bemelegitőnek másztuk a háromszög direktet 6+ért, majd következett azt Őszi út 7,majd az Elasztikó 7-. Átmentünk a nagy falra...ott csapattunk a Csaba útját 7ért,végül a Jégcsavar 7-. 4 óra alatt másztuk ezeket, de utána jött is a hűvös a jó öreg völgybe.

Csütörtökön megbeszélés szerint a zempléni Sólyom-bérc következett...de Sólyom-kő lett belőle, mert a kaller idényszabályozó leirása ezt követelte. Négyen indultunk útnak... Mariann, Máté Gyökér, valamint jómagam. Rossz helyen parkoltunk le, ezért 6 km-t kellett gyalogolni a falig. Mikor megérkeztünk hatalmas hóesés vette kezdetét...a fal átázott és nagyon hideg lett a kő. Máté felremegte magát egy 4- os úton, majd Gergő és Mariann követte őt TR. Én nem is nyaltam bele...éreztem ez nem az a nap amikor mászni kell...de ez van...
Haza Tokaj felé vettük az irányt, ahol kötelező borkóstolás és vásárlás következett...
Én ugye nem ihattam, ezért sürgettem az embereket a "majd otthon iszunk" felkiáltással.
Igyis tettük...tesszük
Kortyoljuk a Tokaji naftalint és irom a blogot.
Ime néhány kép:









Üdw a Távol-Keletről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése