2011. április 2., szombat

Jecca,hujujuj,geht schon,aufgehts és a többiek,3 nap az Alpokban



A díszes társaságunk,vagyis a klánok kezdete

Also, hier ist unserer Plan und mein Projekt am Wochenende.
Péntek: Nussddorf,boulder. Felvettem Marco-t,űjdonsült szerelmem és mászótársam :) a Kletterhalle előtt. Fullon volt a terem. Megjegyezném,hogy aki ilyen időben bent mászik,az elég idióta. Hiszen este is 17 fok volt. Na mindegy. Találkoztunk a falnál helyi arcokkal,mondanám már többen nem fértünk el,de sok jó ember kis helyen is elfér. Négy matrac alattam,szakadásig nyomom az útjaim,de még mindig hiányzik egy darab.Az egyik végéből 5 ször esek ki egymásután. Ujjaim végéből vér buggyan elő a hatalmas fogások miatt. :) Kaptam egy instrukciót a Weberknecht re. Így már tudom,hogy nem direkt kell kimászni,hanem traverzbe. Bepróbáltam,és ahol másnak elfér a két ujja,ott én egy újból kellet,hogy ,megoldjam a dolgokat. És így is kitéptem egy darabot belőle,mikor a jobb kezem középső ujján volt egész testem terhe. A fájdalom az agyamig hatolt,de majd legközelebb meglesz. Ezen estén eléggé szétmentem,de tartogattam magam még...
Szombatra,Ramserer Stoa: Találka reggel Marcoval. Kata,Marco és jómagam hátunk megett hagyjuk a város zaját,és bevágjuk magunkat az erdők és hegyek sűrűjébe. Megbeszéljük,hogy az 1 es szektorral kezdünk,majd később átmegyünk a 2 es szektorhoz. Az 1 esnél a legnehezebb 8+/9-,sok hetessel és hatossal,egy két nyolcassal. A 2 esnél egy két hetes és nyolcas,a többi 9-,9/10-.
Kóstolgatjuk egymást a sráccal,ki mit tud. Pár clean 6+ ig. Flashbe,hiszen Marco mássza először a nittekbe akasztva én meg utána,ékekkel és tricamekkel.Végeredmény 10 től 18 ig mászunk,egy fél órás ebédszünettel. 8 út a legnagyobb 20 méter. Legnehezebb 8+/9- TR(Reif), R.P 8(Mut zur Lücke).
az útés a kunsztja(beírtam melyik kéz hova fog)
Elég húzósak itt a nyolcasok,de meg van az összes. Kivéve egy 7+/8-,mert ez a legkeményebb mind közül. Mielőtt elindulunk,még megpróbálom a 8+/9- os utat TR-be. Két nitt közti távolság nem adja,kéne hozzá cipőtalp. Majd máskor. Viszont legközelebb már mehetek a 2 es szektorba,hiszen meg van a ,,belépőm".Megünnepeljük a napot és persze szerintem szép nyolcasom egy sörrel.Kezdek kész lenni már,de tudom vár a holnap. Meglátogatom szomszédom egy üveg pálesszel. 00:30 ig beszélgetünk és piázgatunk. Reggel....
Katicám,
Marco,
és Barni mászás közben.
a főbiztosító arc


Vasárnap,Flintsbach: fejfájással kelek. Kúrva rosszul eshetett a pálesz,bár este nem éreztem. Ezért a mai napom elég satnya. A fal csurom víz,de azért belemegyek a No easy way out-ba. 23 méter 8-/8. Majdnem minden akasztófogás takony a lábam mint a mosógép,a fejem fáj,ki vagyok száradva. De meglesz. Nyomok egy két próbát ide-oda,de nem adja.Hatalmas e fejfájás. Megnézzük a fal másik részeit,majd kikötünk egy 25 méteres 5+ nál. Megmászom három akasztással,cleanbe. Nekem bejött,bár nem egy hatalmas út. Majd újabb arcokkal megismerkedünk,telefonszámcsere,majd egy randi kedd estére Nussdorfba. Kíváncsi leszek,mit mond a doki,és mennyire bírom majd. Hiszen már egyre jobba fáj a kúrva jobb térdem. Na de az másik sztori.

3 megjegyzés:

  1. gyere már haza te hülye :D geri lassan mászható lesz :D

    VálaszTörlés
  2. Kösz Bálint,még egyszer. Azóta bejött még egy Uwe(UV :)) nevű srác is.
    Gabikácska: igyekszem ,vágod.De húsvét,húsvét,húsvét. 21.-én már vagyok!

    VálaszTörlés