2011. március 30., szerda

Megkezdődik a Csókakői szezon!?

Kedd van, a nap hét ágra süt és én tűkön ülök! Mászni akarok, és ezzel hála istennek nem vagyok egyedül. Gyors szervezés és már össze is állt a csapat. Anett, Anikó és Én... 17:00 körül érkezünk Csókára és azzal a lendülettel célozzuk meg a rég nem látott Északi falat. A falhoz érve örömmel nyugtázzuk, hogy első ránézésre tavaly óta semmi sem változott.

Felviszem a kötelet a bástyán, ahol rögtön egy meglepetés ér.:( A hatalmas akasztó fogás erőteljesen mozog. Felhívom Gergőt, hogy megbeszéljük mi legyen Vele? Mindketten úgy gondoljuk, hogy jobb lesz ha lekerül a fogás. Inkább legyen nehéz egy akasztás, mint életveszélyes... Anett és Anikó is simán veszik az akadályokat és megmásszák az utat. Ezután ismét Én következem. Megmászom a krokodilt és a krokodil direktet. Belenézek a lebegésbe is. Ez az út sem lett könyebb tavaly óta!:) Sajnos a kunsztba bele ülök, de szerintem legközelebb már meg lesz egybe... Lebegés után nyomok még egy jó Szfinxet, Anikó repetázik a Bástyán, majd go haza. Nagyon jó volt visszatérni szeretett kis sziklánkhoz. Igaz még picit hideg, de szerintem már simán mászható...

Remélem idén már többen is megfordulnak majd nálunk egy jó mászás erejéig! Idén elkezdem projektelni a Csontbrigád nevű utat, melynek tudtommal eddig egyetlen magyar megmászója van. Hát meglátjuk mi lesz belőle...

Gabó


ui: Szombaton ismét csókába leszünk... Tanfolyam....

2 megjegyzés:

  1. szia
    a Csontbrigád nem biztos, hogy egy jó választás barátom... :) Bár valószínű, ha dolgozol vele össze tudod rakni a 3. akasztásig, de megmászásban ne reménykedj. A kunszt egy allulhúzóba való beállás volt, majd egy hatalmas nyúlás felfelé. Csutorás kollégának hála :D(valszeg ha nem ő más) kitört a húzó, és semmi nincs msot helyette. Gáborral tavaly belementünk, és szerintem lehetetlen most már megmászni... vagy lehet 8B+ boulder. bár számomra elképzelhetetlen mert fogás sincs...
    viszont mindenesetre addig tök szép, nyomjad :) lehet rajta erősödni..

    VálaszTörlés
  2. Én azért megpróbálnám, ha nem gond...:)

    VálaszTörlés