2011. március 4., péntek

Hogyan tőrjünk cserepet? Biber,Part 2

Megesett,hogy néha leesik egy kő. De még ne fussunk ennyire a végére.
Történt ugyanis,hogy.......
Unalmas kis napjaim tengetem,takarítgatással,lakás pucolgatással,néha egy kis biciklizéssel és madár megfigyeléssel a közeli tavaknál,amíg a barátnőm a sulipadot koptatja. Szerdán kimentem Biberbe(egyébként hódot jelent,biztos mindenki fa(sz)rágó itt és azért lett Biber). Egyébként ez nem igaz,mert elég kedvesek az emberek. Itt is.
És a szerdai mászogatás után,döntöttem egy pénteki folytatásnál. A cél,egyenlőre, az összes út megmászása,persze beleülés nélkül,ha megy. Napi átlag 2-2,5 órám van a mászásra,mert mehetek vissza a Katáért Rosenheimbe. A táv Rosenheimből 15 km,2 perc séta,néha nagyon megerőltet(ne). A mászásidőbe beletartozik a stand építés,átszerelés stb. Kb ennyi idő alatt nehezebb utakból 5-6 darabot tudok így megcsinálni. Múltkorijában sikerült 6. Most is sikerült,amiből 4 új 2 meg ismételt.
1.Volt egy bemelegítős:könnyű,(ismételt)20m.
2.Mellette egy él,repedés nyom :élvezhető, egy kis hason fel: hárommozdulatos20m.
3.Kicsit erősebb mint a repedéses 20m. Elcigánykodva. Kunszt után beleültem. Mekkora CIGÁNY!!!!! Vagyok. :D
4.Majd egy él,kis táblába: olyan erős mint az elcigánykodott,elsőre megvan,de zizegtem 20m. Volt azért önostorozás.
5.Egy faszább negatív,jó 300 kilós ember hassal. Ott a kunszt. Alatta nagy lukak,mélyek 3 ujjasok. Tenyérig beférsz,majd a test vízszintbe,kis fogás,kis fogás,kis fogás,majd perem balra és egy nagyobb lökés,balnak egy nagyon jó luk. Utána sima. Párszor beleültem 15m.
Szerintem ez a legdurvább itt,hiszen a 10- os alját befalazták. Boulderből indult. Majd a végén a rettenet. Olyan a fal,mintha betonba lenne öntve sok kis és nagy dunakavics.
6.Tök egyszerű út,kis nagyon könnyű 15 m(beszállótól,a fa tetejéről kell beszállni).

a fehér kötél standja a lejjebb látható stand,onnan jobbra esett ki a ,,kő"

Mindent amit fogsz,akár le is téphetnél,törhetnél,de tart. Majd stand előtt egy hatalmas kő,fej nagyságú. Megfogom és kiesik,az alattam lévő háztetőre. Oszt jól bezúzza a cserepet. Senki nincs. Hál isten. Telefonszámot hadjak? Ááá,hova rakjam? Minek? Van itt pénz? Meg hát,minek van az út a ház felett,vagy a ház a fal tövében? Lelkiismeret tiszta,ezt az utat többször nem kell mászni. Amúgy is túl egyszerű.
a tettes,
és áldozata(mellette 50cm-re volt a fényképező)

Ha jól számolok 10-nél tarok,abból egy elég tetszetős. És van még 7! Szóval még jövök ide.
Videót csináltam. Elég szar,mert nagy a távolság,de a feelinget visszaadja. Szerintem. Még készül.

1 megjegyzés: