2011. március 21., hétfő

Másnap egy más nap...

Minden pénteken kezdődött a suliban, amikor is Gergővel buldereztünk, majd megkérdezte hogy mit csinálok szombaton?
Erre a válasz szerintem mászókörökben egyértelmű... mászás (ha az idő engedi). Szombaton egész nap esett az eső, ezért én már fejben lemondtam a vasárnapi gesztesről, igy elmentünk József napot ünnepelni... Reggel négyig tartott a buli, ahol sikerült rendesen megittasodni... Reggel fél kilenckor hivott a Gergő, hogy akkor jó lesz e a 10es indulás...mondom oké, de pár perc múltán be kellett látnom, hogy csúszni fogok. Fél 11kor indultunk el, és egy óra elteltével, már a parklóban is voltunk, ahol találkoztunk Oszival és kedves feleségével. Együtt sétáltunk fel a falhoz, ahol azonnal munkába álltunk.
1. Kalcitos (7/7+ kaller szerint, de egy gyenge 7est adnék neki)
2. Kubu (7)
3. Gergő kimássza a Patyomkint (8+)
4. Simulós (7-)
5. Raszputyin (8+) sajnos Gergőnek nem jött össze
6. Tojásfalon a Dűne (7-) OS vagy fless nem is tudom...
7. (Crazy Dazy projekt) még projekt.

Ezután hazafelé vettük az irányt. Látok fejlődést a mászásomban, hiába is másnapos voltam, azért viszonylag jól ment a dolog.
szép napot zártunk, remélem minnél hamarabb megismételjük a dolgot....

2 megjegyzés:

  1. emlékeztetsz fiatal koromra. régen amikor még én is hányszor nyomtam így pistivel. hajnalig buli, majdki szikla... azok a régi szép idők...

    VálaszTörlés
  2. Fiatal korodra.... mondod vén fejjel :)
    ahhoz képest elég jól ment hogy részeg voltam :)

    VálaszTörlés