2011. március 2., szerda

Voll Motivation an Biber

a fenti kép a fal alatti rész és a kilátás,az alsó a fal egy része

Mit tesz az ember ha eszik? Hízik. És ez hol tűnik először szembe? Ahol számít a súlya.
Hétfőn kimentem Nussdorfba,mert kivitt az idő. Nem tudom,h beképzelem magamnak a súlygyarapodást,vagy a nedves fal miatt nem ment. De nem ment.
Mit csinál az ember ha van állása,de nincs engedélye még hozzá? Van ideje de, nincs pénze? A barátnője elmegy németre és ő a pénz hiány miatt nem tud?
Egyszerű a válasz. Ha van egy arc akinek megvan minden szükséges eszköze a mászáshoz,a legnagyobb távolság 20 km,akkor mondhatjuk,hogy szinte ingyen van e sport. És ha van ennek az arcnak ideje,márpedig miért ne lenne,hisz no munka,MÉG,és elég jó az idő,akkor miért ne menne ki egyedül mászni. Igaz nem egy izgalmas egyedül,de ennek is megvan a varázsa.
Szóval ma kimentem Biberbe. Szikla:kicsit hasonlít a homokkőre,de mészkő. Azt mondják Frankenjurás. Magassága:max 20méter. Egy két 15 méteres út azért beakad. Nehézség: szerintem 6/6+-tól,a kaller szerint 10- ig. Utak száma: 17 db.
az állaga

A lényeg a lényeg,hogy kitaláltam elindulok jobbról balra és ami jön azt mászom. Kötél soloban.
Nem igazán másztam még 20 méteres utat egyedül. De Geccikemény. Néha para, néha élvezed. Néha a para visz fel,néha meg a technika. És.... Mennyire tanítja a lépésmozgást,pihenőhelyek keresését. Ezt ki kell próbálni,és akkor ........
a fal egykét része(az áthajlás alatt volt egy boulder barlang,mára már befalazva)




Mindegy! Nekem tetszett. Másztam a 17 -ből 6 utat. Sokat nem találtam a kallerben,úgyhogy ez szerényszemélyszerinti osztályozás. Mind Os. 6+,7,7+(ezt 8- nak írja a kaller,de kétlem,idáig kaller),7,8-,8+(itt egyszer ráparáztam,és beleültem,de minek...ezek saját számozások.). Ha jól számolok még van 11db,ami ,időjárásfüggő, pénteken remélem meglesz.
ahol a fehér kötél megy,ott vannak az utak(7 tőle ballra a 6+)
7+ szerintem,kaller szerint 8-? :)
7
8-
8+

2 megjegyzés:

  1. rremélem legközelebb akkor belepakolsz a 10- ba:)

    VálaszTörlés
  2. Hátha lesz időm balfaszkodni,akkor megkeresem tuti.:D De mindent csak szép sorjában.

    VálaszTörlés