2011. március 22., kedd

Hétvége: egy kis lötyögés ,pötyögés




Hétvégén és már hétvége felé esőt mondott. Esett és esett és esett. Pénteken kimentem,megnézni Nussdorfot és az új helyet. Mert hogy találtam egy szikla részt. Iszonyat nagy barlang kapuval. Min. 4 méter magas és vagy 15 méter hosszú,ha nem több. A fal felső része nagyon fett,alul meg kicsit potyog. Még leinfózom,hogy lehet ott építeni,és akkor utccú neki. :D
Szombaton gondoltam,lehet majd boulderezni. Hát nem. Esik. 500 méter tenger sz.magasságon hó van. Újra. Lent meg a virágja más egyéb pompás virágocskával.
Az eső miatt döntöttünk egy Inn part menti NSG-s terült(természetvédelmi ter=Natur schutzgebiet)1/4 részének bejárásáról. Imádom a vizet,környezetét,állatvilágát. Madarakat,halakat,rágcsálókat stb. Nagy tervek között van idén nyárra két kajak vétel,és az Inn Rosenheimtől Passauig a Dunáig való evezése. Nyáron ezért is inkább víz és vízpart,minthogy mászás:).
Kimentünk,madarakat nem sokat láttunk,de rengetek hód nyomott. Hód rágta fákat,hód vájta lukakat és várakat. Olvastam,h kétféle hód van. Kanadai(fából van a vára,mint a mesébe) és európai( part mentén ás magának lukakat,néha 15 méter hosszú rendszert is). Mi az utóbbival találkoztunk.
Vasárnap. Ismét szar idő van,bár nem esik. Délelőtt a boulder matracom javítgatását csinálom,kézzel. Elég nagy szívás,de kúrvára szét van már. Ráfér egy javítás vagy csere. Találtam egy CCM kapus gatyát(hokis gatya),cordurából. Foltnak megteszi. :D Délután virághagyma gyűjtés Nusssdorfban,és egy kis boulder. NAgyon -nagyon közeli mind két utam. Kiváncsian várom,mikor adja be. Ez volt a hét első és utolsó mászása. Az eső miatt! És még egy,azért kezd össze állni a Tibi útja. Ennyire gyönyörű bouldert még nem másztam!:)
képről képre

és a jobbos fogás

1 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes a természetközeli hozzáállás/érdeklődés, jó lenne ha mindenkiben benne lenne (a többségre igaz) aki mászik - jók a rágások :)

    VálaszTörlés