2011. június 19., vasárnap

Gerecse, Gerecse, de csodáááás!! (már megint megmászások)

Eljött a hétvége... nagyon vártam már, mert csak előtte való hétvégén tudtam mászni Adlitzban. Gabó ezt nem mondhattta el magáról. Péntektől következő péntekig 5x mászott.
Szóval az előzményekről ennyit... Titkon magasra tettem a lécet...de erről csak mondatfoszlányokban beszéltem...
Reggel 9 kor volt találkozó... 2 en indultunk útnak, de a Bölény-család csatlakozásával is számolni lehetett Teljes menetfelszereléssel indultam meg, ellenben Gabóval, aki teljesen minimálban jött... de annyira hogy se egy párnát, se egy kanalat nem hozott magával... De a hegyen mindent megoszt az ember, meghát forditva is történt már a dolog.
A bányába érkezés után kis tanácstalanság, majd úgy döntöttünk, hogy a 23 karátosban mászunk jópár bemelegitő utat. Az első út után megérkezett a család: Heni, Kis-Bölény és Bölény. Míg a pár a 23 karátos udvarban csapatta, az ifjonc fényképezett, növényeket fűrészelt és csípett össze apja szerszámával...
Mi 3-4 út után lementünk a Titkos-falhoz. Itt másztuk a Banán és sört nevezetű utat... nagyon nagy kedvencem, és ezt szerintem mindig mászni fogom még egy jó darabig. Ezután mászópartnerem kinézett egy utat... (Egér út 7+/8-). Becsaltuk az első akasztást, és megindult az ostrom. Iszonyat kemény, bulderes az alja... de látványos mozdulattal megoldotta az alját, majd 2nd go kimászta az utat.
Az én projektem a Csókolom (8-) volt. Pár hete próbáltam már, de erőm már nem volt hogy összerakjam, igy napoltam... na de most!!! Kigondoltam/kigondoltuk a mozdulatsorokat, majd megindultak a kisérletek. Egy jobbos oldalsós fogásból kell statikusan ballal egy függőleges repedésre, ami 2-3 mm lehetmajd abba beledőlve jobbal egy nyúlás egy hasonlóan termetes peremnek sem mondható akármire, majd abba áthelyezni a súlypontodat és ebből a kis fikányiból ballal rámarni egy 2-3 cm-es peremre...innentől pedig már csak az eldurranással kell küzdeni nagy fogásokon, ügyes lépésekkel.... Lényeg a lényeg sikerrel vettem az akadályt... örültem neki, főleg hogy mondhatni kevés próbából siekrült...
Önbizalomtól duzzadva és kopott bőrrel tértünk vissza a 23karátos udvarba... ahol Heniék még mindig csapatták az utakat... Később másztuk még az angol utat (8+). Ezt TR átmozogtam... eldöntöttem még a szezonban ki kell másszam... ezzel ünnepelném második évfordulómat a másszással...
Gabó nagy projektje a Fekete tán (8+), az esőfalon... az eleje mondhatni érdekes... Kötél benne maradt estére... Fájdalmas búcsút vettünk a familiától, majd egy üveg bor elfogyasztása után (kultúrált alkoholfogyasztás) az Eső-fal alatt nyugovóra tértünk a sötétség beálltával. Reggel 8:30 kor keltünk... kezemet mancsba merevedve bőr nélkül sütötte volna a reggeli napsugár, ha lett volna...de ehelyett 13 fok, szél és felhős ég volt látható és érezhető. Gabó összerakta a tán-t, még énis mozogtam benne egy kicsit, aztán indultunk haza... Még 2-3 órára beugrottunk a Gergőékhez... Regina fantasztikus ebédet csinált nekünk (köszönjük!!!), majd délután 5 körül értünk haza...
Soha rosszabb hétvégét!!

Üdv G.


Csókolom (8-); Banán és sör (7+); egérút(7+/8-)

2 megjegyzés:

  1. "Míg a pár a 23 karátos udvarban csapatta, az ifjonc fényképezett, növényeket fűrészelt és csípett össze apja szerszámával..."

    ez perverznek is tűnhetne... utólag már nem akartam javitani... :):):)

    VálaszTörlés