2011. június 28., kedd

Munka után Oberaudorf


kilátás a Wilder Kaiserre,és a Kaiser csúcsra,amikor mászol és hátra nézel,ezt látod

Elég rövidre kell vennem,mert néha baszakszik a net.
Szóval. Örülök,h Gabó nyomja,annak nem ,hogy egyedül.
Örülök,hogy olyan sok szép helyen tanultam technikákat mint Gesztes,Csókakő,Bajót,Kisdédes,Fehérkő,Balaton Füred és még megannyi sok szép táblás hely. Így adódhat,hogy véleményem szerint,aki otthon sokat koptatja a sziklákat,elég jó perem erővel fog rendelkezni.Ezek után egy kis külföldi kiruccanás áthajló falakra,akár tetőkre,minek következménye egy elég fasza állóképesség,kitartóerő fejlesztése.
Csak azért írom,mert magam veszem észre,hogy egyre többet,és egyre erősebb,kraftosabb és technikásabb utat ostromlok.
Nekem is lett egy két szerelmem,köszönhető az esős időnek,és a meleg éjszakáknak. Esőben Sparchen,este Oberaudorf.
Tobi val ostromoljuk most a 25 m es táblákat,melyek gyönyörűséges utakat rejtenek magukba. Semmi negatív,semmi áthajlás,semmi pozitív. Egy két kisebb hasacska befigyel,de nem az a kulcsfontosságú. 7+-10- ig lehet válogatni eme kis fal részen. Szinte lépés fogás,kis perem,reibung. Olyan a kő,h lentről a lépések és fogások tömkelegét látja a mászó,de mikor benne van az útba,akkor átértékeli ezeket a képeket. Sajnos ennek,hátránya,h egy 8 as útból,könnyen össze lehet hozni egy 9- ost is akár. Szóval OS kúrva kemény.
Saját projekt:7+ bemelegítőnek,majd elkezdtem tőle jobbra haladni. 8-,8,8-,8,9,9-,9-,9/9+,7+. Az első három megvan.

Gondoltam Tobi val kinyomom a 4. et. Annyira szar voltam,h a bemelegítő út után a a 2. útig,8 asig értem el. Mondtam hagyjuk,nem az én napom. Fáradtság,levertség,amihez jött a kapkodás,és a para.
De van még idő. Úgy gondolom,ha meg lesz a 9/9+ 25 m ért,akkor megérek a fal másik oldalára is. :D
10-,9+,9,9-/9,9+/10-,9-,9,8,8+/9-. Átlag 20 méter.
De ez még a jövő titka! Ja és minden olyan tiszta,semmi gumi nyom,semmi zia nyom. Maga a megtestesült éden! :D
kilátás,a fal alatti tó,szemközti fal,és a fal feletti fal,ami még szűz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése