2011. június 4., szombat

Schou ge?!


Szép mi? Kérdi a cím bayor módra.
Hát kúrva szép mondhatom. Vagy akár mondhatnám,ha egész héten nem esett volna. És...
Nem ment volna Marco haza(Thüringenbe),Tobias goa partira(Wien),Uwe meg csak szimplán dolgozni.
Nem lettem volna egyedül a hétvégén.
Nem mentem volna a terembe megfeszülő kampusz és kitartó edzést csinálni.
Ja,és szép is lenne ha nem a 70% os páratartalomba jönnék rá,hogy milyen egy szép napsütéses időnk van. 31 fok!!!!!!!!!!!!!!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!
A legjobb idő egy ,,gyönyörű˝ mászáshoz. Vagy folyáshoz?!
Sejtettem,a jó idő beálltával, rohamosan csökken a teljesítményem,főleg ha olyan falon mászok,amit egész du 3 ig süt a nap. Olyan erővel,hogyha leveszed a cipőd és vársz egy percet,képtelenség felvenni,mert szétégeti a lábad. Megvan?
Beszálltam egy 7+ ba bemelegítésnek. Az első fogás után az izzadságcsepp belefolyt a szemembe,majd ziázás után,újra ziáznom kellet,majd újra és újra és újra,majd fogás,lépés,zia.,zia,zia,zia...... Ötször kellet beleesnem,mert vagy nem láttam,vagy lefolytam.
Majd egy 22 m es 8-. Szigorúan csak TR. Zia,ziaziafogásziaziaziazialépésziaziaziafogás.........
Erről a falról már írtam,Oberaudorf,tó parti szikla. Csak el is felejtettem,hogy akkor úgy említettem,a német Gesztesi fal.
Mekkora egy hülye vagyok!!! Nem hogy fürödtünk volna.
Szóval ez egy szép nap volt,a semmire.
Kúrva szép mondhatom.
Schou ge?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése