2011. június 29., szerda

Szerdai LosTardos

Fél háromkor indultunk útnak... kétségek között voltam, vagyis nem én, hanem az idő... felhők gyülekeztek, és köpködtek is, majd Gánttól szakadt az eső... De ha menni kell, hát menni kell...
Szóval hárman indultunk útnak: Bálint (aki csak csapatni jött), Gabó és jómagam.
4 kor már a bányában voltunk... a falak szárazak!!! Gabó és Bálint a Mohán melegitettek, én egy eddig nem mászott Variáns nevű úttal szerettetm volna kezdeni, de nem volt egyértelmű...na sebaj... Gabó megmászta az Ébent, majd Bálint is nyomta TR, valamint az Aranykort, és a Takonykort is. Én nem éreztem az erőt a nehezebbekre. Toltam OS egy 6+/7- , azt hiszem fékezett habzás névre hallgat, majd mellette a bajnokok reggelijét 7+ próbáltam, de ő nyert, és nem is éreztem akkora motivációt a második nekifutásra sem... Biztos vagyok benne hogy máskor mászni fogom, de ez nem az a nap volt. Megjelent a bányában Kornél és barátnője Teo. A srác döbbenetes erőkkel rendelkezik... RP kitolta a Takonykort, majd amilyet még nem láttam... a Zergevadászt oda-vissza mászta. Érdekes látni amikor egy 8+ kunsztot visszafele mászik az ember...
Összességében teljesen szép napot zártunk... 1x-2x eleredt az eső, de nagy ijedelmet nem okozott, mi is és a fal is szárazon maradt. Hazafele 2 méterre megközelitettünk őzeket... realizálták hogy ott vagyunk, majd szép lassan eloldalogtak. Szeretem a vadon élő állatokat, remélem egyszer sem lesz a szélvédőnkre tapadva semmilyen vad. este 10:30 ra értünk fehérvárra...

Fidi voltam
Üdv


Gabó -ében




Gabó - Ében 2.


Fidi - fékezett habzás


Fidi - fékezett habzás2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése