2011. június 24., péntek

Szerdai és csütörtöki csapatás

Szerdán egyesületi mászás, máramár szokássá vált Csókakőn. Sajnálattal veszem észre hogy nem vagyunk rengetegen... Sebaj.. aki akar jön és kész, mindenkit szivesen látunk...
Heni, Marika, Liza, Kata, Levi, Gergő, Gabó és én, valamint az egyesületen kivül két jó ismerős... Árpi és Bálint.
Három nap alatt nem sokat aludtam, de megigértem hogy kimegyek és segitek takaritani az új utat...amit sötétedés után el is kezdtünk.. na de ne ugorjunk ennyire az elejére... mire kiértem a többiek már javában csapatták. Bálint lebüntette 3.ra a Lebegést...(gratulálok neki) valamint a krokodil dirketet is ... mohó a gyerek és nagyon erős :)
Liza ismét a Kulcsost mászta...ügyes nagyon. Levi és Andris a Bástyát ostromolták. Gabó sem volt véresszájú és énis csak egyet másztam... várt ránk másnap tardosbánya...

Fél 5kor már indulás volt a bányába, 6 kor már fel is értünk... a Mohán kezdtünk, majd Gabó az Ébent tolta...sajnos nem lett megmászás...de már legközelebb tuti lebünteti...felkiabálom rá :)
Én gondolkodtam mit másszak... kinyitottam a kallert, majd a szuper cella (7+/8-) ra böktem rá.
Onsightra nem jött össze, de nagyjából összeraktam. Sajna a 2nd Go sem, mivel a kunsztmozdulat elég nehéz volt...de Koppány barátunktól kaptam egy jó bétát, és igy 3. nekifutásra simán ment... magamnak is gratulálok :)
Mikor leszállt az est, TR nyomtuk az Ébent. Mikor befejeztük, hatalmas szél és villámlás vette kezdetét... Gyors pakolás, majd futás a kocsiig...külön jó nagy zsákokkal futni (de hát kemények vagyunk). Korrekt volt az eső...megvárta amig beszállunk a kocsiba, de utána hatalmas vihar támadt. Faágak az úton, látni nem lehetett semmit, de végül éjfél körül épségben hazaértük....

Előre mindenki!!! Hármas szabály!!

ÜDV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése