2011. október 15., szombat

Éjszakai csapatás, avagy mint a régi szép időkben.

Csütörtökön délután/este Gabóval indultunk útnak Várgesztesre. Ilyenkor kezdem magam rosszul érezni, mikor egyre korábban sötétedik... az óraállitás meg szinte felér egy érfelvágással. Tehát 7kor kezdtünk el mászni... már a kocsiban eldöntöttem, hogy az edzésé lesz a főszerep. Kezdtünk a Pszihével, amin dupláztam... csak hogy tényleg durrantson., majd jött a Kubu, a Patyomkin - 8+ (végre éreztem az utat, és látok esélyt a nem túl távoli jövőben a megmászására...) Ment a csapatás... az idő kellemes volt, bár kihűlni nem nagyon volt időnk. 2 óra alatt 7-7 utat másztunk 6+ tól 8+ nehézségig, ami szerintem/szerintünk jó kis edzéssel ért fel. Ahogy mentünk lefele a parkolóba...érezni lehetett hogy méterről méterre egyre hidegebb van. Gyors bepakolás, majd fűtés bekapcsolása... Döbbenetes volt!! Ekkor éreztem meg a tél első villanását... az autó kivülről le volt fagyva...
Szép este volt... már másnap reggel visszamentem volna. Sajnos jövőhétig várnom kell...

Addigis előre!!

Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése