2011. október 6., csütörtök

Pici Geri - Nagy fesszenetek :)

Cara:




Cara:


23 karátosban:


Tündi bemelegít:




Hétfőre szabit vettem ki!:) Mivel Tündi is szabin volt kitaláltuk, hogy töltsük el ezt a gyönyörű napot Kis geriben... Így is lett 10:00-kor már robogtunk a bánya felé.

A bányába érve síri csend fogadott minket. Erre is számítottam, sehol senki... Nem mohóskodunk, 3 utat is mászunk a 23 karátos udvarban. Először két 6os-t a jobb oldalon, majd a 23 karátos repkót. Miután bemelegedtünk átmegyünk az eső fal alá és a Feketetánba megyek bele. Az alsó rész még mindig siralmas. Felcibálom magam az első jó fogásig és onnan kezdem a mászást. Sajnos nagyon rég másztam az utat így elég nehézkesen rakom össze a mozdulatokat, de végül sikerül felverekedni magam a standig. Tündi felsővel próbálja, majd ebédszünet következik.
Ebéd után rámegyek még1szer. Ez már sokkal összeszedettebb mászás, itt viszont az ujjaimban fellépő fájdalmakkal kell megküzdenem. /Nincsenek hozzászokva a negatív fal többszörös terheléséhez. Magyarul minden fogás tép.... :( /

Lejövök, majd a trapéz falon szemezek a Cara-val. Sosem másztam még, csak néhány mászót láttam benne.. Annyit tudok róla, hogy valahol fent lehet a kunszt, mert többször láttam már onnan "visszamenekülni" mászókat. Végül csak ráveszem magam és beszállok. Egész jól veszem a méhek által nehezített akadályokat, de sajnos elpukkanás végett bele ülök... Sebaj legközelebb meglesz!:) Tündi is átmozogja, majd csomagolás és GO haza.

Ismét egy szép napot zártunk...

Uff!
Gabó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése