2011. október 17., hétfő

Várgesztes A'la Batta

Vasárnap korán keltem, hogy kényelmesen elérjem a 9 órási buszom Kőhányáspusztára. A terv az volt, hogy én a vértesen átvágva 10.45-re érkezek Várgesztesre míg Gyuszkó, Csabi és Krisz Batta felől autóval érkeznek. Nagyon élveztem a "túrát", végre csak Én voltam és a természet. Készültem egy kis gomba szedéssel is, de ez sajnos nem valósult meg, mivel 1 szemet sem láttam.

11:00-kor értem fel a kristályfalhoz, Koppányék már javában csapatták az utakat. Pár perccel később megjelent a Battai klán is talpig beöltözve.(Full télibe). Jót mosolygok magamba.:) (Én aláöltözetben rövidgatyában és pólóban vagyok. Csabi Krisszel, Én pedig Gyuszkóval csapatom. Szépen sorra másszuk a Kristály falon az utakat... (Pszihé,Kubu,Lyuksor,Proske) Időközben szép kis tömeg alakul ki, sorra jönnek a mászó csapatok. A kubut sikerül ékekkel kimásznom, ez az első 7es utam ilyen stílusban, mindenféle "előzetes rákészülés" nélkül.

Kis pihi (kaja,kávé,cigi, storyzgatás) átmegyünk a tojás falra. Csabiék lepecóznak a Bánya falnál, mi hátra megyünk és ott csapatjuk. Mindketten megmásszuk a Fat boy nevű 8as utat, aminek a vonalvezetése nem igazán egyértelmű, ezért megmászás után még erőlködünk a pocakon direktbe, de szinte lehetetlennek találjuk ezt a verziót... Még 1 kis ejtőzés, majd mi is visszamegyünk a Bánya falra. Csabi belenyúlt a tutiba. A barni útját csapatja. A felállást szépen összerakja, de a felső résznél sajnos elakad, így a megmászás most elmarad. Vérszemet kapok és Én is rámegyek. Sikerül megmásznom, most Gyuszkón a sor. Gyuszkó O.S. megy rá, de a felállós kunszt kifog rajta. A felső részt viszont szépen lenyomta. Csabi nyom még 3 "könnyebb" utat a Bánya falon, mi még megmásszuk a Dingót.

17:00kor csomagolunk és együtt indultunk el Battára. Csabival Érden elköszönünk a csapattól. Én vonatom folytatom tovább az utam és este 9 körül érek haza. Összefoglalva a napot, nagyón jól éreztem magam a srácokkal, remélem sok ilyen mászós napot töltünk még együtt.

Uff!

Mászós képek sajna nincsenek....:(

Gabó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése