2011. október 6., csütörtök

Hámor

Történt az eset, hogy kedden dél körül találkoztunk Hámorban. Máté és Bobby már csapatták amikor megérkeztem. Gyorsan másztunk egy bemelegitő utat... aztán beláttuk, hogy nagyon meleg van... odasüt a nap...mennünk kell a nagy falra. Itt másztunk egy új utat, amit Himmer József nittelt. 6-os nehézség körül lehet, és szerintem elég szép út. Majd Zoli következett. Talált egy új projektet, amit 8a-ra ad. befelsőzte, majd próbálgatta.... Hát igen...nem egyszerű... olyan mozdulatok vannak benne, hogy el sem hittem. (kell még hova fejlődnöm). Másztunk még egy Málnás nevezetű utat... ez sem okozott nagy nehézséget. Olyan részeket fedeztem fel a falon, amiket eddig azt sem tudtam hogy van... Helyenként kicsit porosak, de szép az útvezetés, és a formák is... helyenként cseppköveket is észre lehetett venni. Pár jó próba ment még a projektre, aztán pakolás...és indulás Lillafüredre hekket enni... finom volt és jót beszélgettünk. A kaja után Máté hazatekert, én pedig felmentem még Zolihoz Rókafarmra... Gyönyörű hely... erdő közepén... Körbevezetett a tercián... van itt minden ami kell... még szauna is az udvaron. A nagy sztorizások közepette elrepült egy bagoly... ritka látvány..nem sok mindenkinek adatik meg, hogy lássa. Ekkor megjöttek a gyerekek Emmával... még ittunk egy teát....beszélgettünk..és elindultam haza. Szép napot zártunk.... a hétvégén mászótábor!!!! Sztorik képek ekkor! ÜDV Fidi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése