2012. szeptember 15., szombat

Arco II.

Tudom,hogy lassan egy fél éve nem jelentkeztem,de el voltam foglalva a kis tervem kivitelezésével,másodszor meg nem volt net.
A tervem a következő volt,minél több utat a 7c s skálához közel mászni,hiszen jövőre szeretnék 8a. Elég jól haladok,hiszen ez évben másztam: 5db 7b t,egy O.S,egy sec go,4db 7b+ t,egy sec go,és 1db 7c t,7.re. Ezek közül 6 német országi,4 viszont ,,külföldi" trófea.
Sec go 7b La Miracle Ötztal ból,és O.S. 7b Bernardi(kb 7a/a+) Garda tó környékéről, Comano ból.
És itt kanyarodok vissza a címhez,hiszen Arco.
Uwe val a haza út előtt terveztünk egy 3 napos mászást,Franken vagy Arco? Németországban esőt mondott,délen max szerdáig,így maradt Arco.
4-5 órát utazni szakadó esőben,háááááttt..... Az ember besavanyodik. Szerencsénkre ismertem egy barlangot,30m, ahol lehet esőben is mászni. Itt táboroztunk este.
 Átmozogtunk egy 7a+ t a barlangba,majd este fejlámpával egy 7b+ t.
Csütörtök kelés,kaja híján elmentünk egy hotelbe reggelizni,7 eur per fő. Szó szerint szarásig ettük magunkat,majd irány vissza a 7b+.
Gyors bemelegítés egy 6b n,aminek az lett a vége,h be sem melegedtünk. Így ellőttem a 3. próbámat a ? es útra. Aminek a neve ? és 7b+. 4.re meglett,majd Uwe ismételt,majd barlang,Uwe itt is aratott,majd pizza a főtéren,Arcoba. Sör és pihi. Annyira szétestünk e nap,hogy Massone vergődés volt csak.
Péntek reggel kelés Massone mellett
,majd reggeli 3 hagyma,szalonna,sajt 8 tojás, rá fekete tea és pálinka. Jó későn kezdtünk mászni,hiszen a nap már hevített a szektorokban.
 Gyors bemelegítés 7a Aladin. Uwe O.S. én leflesseltem. nem volt nehéz hiszen áthajlás és 15 m. Majd mászik O.S. egy 7b+ t Duracell,én meg beleolvadok az útba. Nem lesz meg,de le sem szarom,hiszen annyira hevít a 35 fok,hogy hülye aki itt mászik.Megjegyezném,van pár hülye. Szerencsére találunk egy észak keleti falat a kalaúzban. Nagy választék van nem déli falon mászni Arco környékén. 2. Nem is értem,na de mindegy.
Kocsiba be,irány Comano.
 Isten hozott az Alpokban!!!! Gyönyörű fal,peremekkel,nem csepkövek és jobbnál jobb reibungok. Kissé áthajlik 2-5 fok,18m ben van max 2 m. Na itt senki nincs. Tökéletes vadkemping hely,mászó hely. Kis szektor,de 8b ig van minden.

 a nehezebb 7b a sárga csík felett megy,a könnyebb attól balra eggyel.

Itt mászom az O.S.  Bernardi 7b t,majd egy másikat 3.ra,L' Aderena,amit elég jól leflessel Uwe,majd egy két fisfos még levezetésnek. És go haza.
Most szombat van éppen írok és pakolok,hiszen megyek még hazább 2 hétre,ebből 2nap mászás  kis Geriben,nem voltam még,és utána pihi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése