2012. szeptember 9., vasárnap

Kő-árok és egy másnapos Tardos :)


Szombaton reggel az eredeti terv szerint Kő-árok felé vettük az irányt. A kocsiban Gergő, Ádám és Én. Cseszneken még lecsúszik egy kávé, majd irány az árok. 11-körül érkezünk a falhoz, ahol szokás szerint egy lélek sincs. Az ösvénytől balra levő utakat célozzuk meg. Gergő és Ádám is megnézi az Őrült lovat, majd én a Mirage-t mászom. Sajnos elsőre nem jön össze, de a 3 próba már sikeres. Gergő is rámegy 2 szer toprope és mindketten egyetértően konstatáljuk, hogy gyönyörű utacska volt. Később Gergő és Ádám mászik még egy könnyebb utat a fal bal oldalán, majd a bükkfa alatt telepszünk le. Miután kibeszélgettük magunkat, megnéztem az If-et. Elég gyászos produkciót mutatok be. Igaz még sosem másztam, de többet vártam volna magamtól. Elég sok mozdulat hiányzik és egyenlőre nem látom át mit és hogyan kell csinálni. Azért a standot sikerül megakasztanom, így az aznapi célt teljesítettem… J Ádámék még másznak egy levezetőt, majd irány fehérvár, ahol a gyerekkori barátaim egy kellemes hajnalig húzódó kertipartyval várnak.

Másnap reggel 8-kor zombiba ébredek a telken. Gyors összepakolást és a romok eltüntetését követően, indulunk is haza, ahol Évi, Manó és Ádám már vár. Irány Tardos…
A kocsiban megpróbálok még pihenni kicsit, kisebb nagyobb sikerrel… A sorompóhoz érve hamar észrevesszük, hogy ma csúnya tömeggel kell majd szembenéznünk. A falhoz érve ez ismét tudatosodik bennünk. Időközben a bölénycsalád is befut, így együttesen vonulunk a hátsó falakhoz. Itt sorra másszuk az utakat. Mindenki mászik mindent, miközben a nagyfalnál egyre csak hízik a tömeg. J A nap vége fele mi is lemegyünk, hogy másszunk itt is néhányat. Én is sikeresen lefárasztom magam a nagyfalon, majd 16:30 magasságában megindulunk a halashoz, ahol mindenki elfogyasztja a jól megérdemelt vacsoráját. 18:30-ra érkeztünk fehérvárra és 21:00 magasságában már ágyban is voltam.

Uff!


Gergő ismerkedik az Őrült Lóval 6/6+

Továbbra is....

Ádám is vágtázott egyet

Szép kis peremke a kiszállás előtt

"Szerintetek el kellene mennem lábmodellnek?"

Én és a Mirage, (jobbsarokban a kép értékét megnövelendő lábfej)

Mirage- közel a kiszállás

Tardos-hátsó fal

Szinkronba pihi :)

Manó és Kis-bölény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése