2012. szeptember 20., csütörtök

Budapesti mászóka, avagy a por a legfontosabb

Volt egy kis dolgom Pesten, igy már szerdán felmentem. Gondoltam nem mehet el ez a pár nap mászás nélkül, főleg úgy hogy régi ismerőseim mondták, hogy elkisérnének, ezáltal kipróbálnák ők is ezt a sportot.
Mindig örülök amikor új emberek próbálják ki ezt a sportot, mivel mindig benne van a kalapban, hogy rajtamaradnak ezen a tevékenységen és ezáltal bővül a mászótársadalom.

Eredeti terv a Spider lett volna, de Ágh Úrtól kaptam egy flyert, amin a BME hirdette magát, mint megújult spor komplexum.
Igy este 6 körül értem a helyre Cila és Frenk társaságában... teljesen bejött, mivel teljes tisztaság és vendégszeretet fogadott minket...
Volt ott minden... kispályás foci, fallabda, ijjászat..stb..stb... minket a falmászás része érdekelt.
A srácok ahoz képest hogy először másztak egész jól vették az akadályokat...és hamar rájöttek hogy a por a legfontosabb... :)

A teremről:
A falak körülbelül 14 méter magasak, az utak változatosak (már amennyit másztam). A fogások (még) nem zsirosak. Kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlom.

Végezetül a képek:

 Frenk csapatja

pillanatkép

Frenk és a fal

Én is másztam


Fidi voltam

Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése