2012. szeptember 19., szerda

Hétvégi Tardos és Várgesztes

Szombat reggel hármasban (Évi, Ádám, Én) indultunk Tardosra, hogy másszunk egy kellemeset. Viszonylag késői indulással 12:00-kor értünk a bányába, ahol csak 4 ember lézengett. Nem sokat teketóriáztunk, gyorsan nekiláttunk a mászásnak. Nyomtam a szokásos bemelegítőket... Moha+Zergevadász, amíg Éva és Ádám a napos falon másztak 2-2 utat. Ezután megpróbáltam a Takonykórt összerakni felsővel... Hellyel közzel sikerült is. Évi és Ádám is egybe mássza felsővel a Sörhast, majd a Solymást is. Én nyomok egy Aranykórt végül egy Csigabigát és egy Csigavadászt. Időközben szépen megtelik a katlan és a falakon pókhálóként csüngenek a kötelek. Szerencsére mindenki tiszteletben tartja a többi mászót és a tömeg ellenére viszonylag csönd van. :) Mindannyian elégedetten indultunk haza. A hűvös levegő és a kipihentség meghozta a gyümölcsét... :) Jóóóó volt!!!! Hazafelé kőhányásnál elbúcsúztam a többiektől és Várgesztes felé vettem az irányt, (gyalog) ahol az éjszakát a Tojás fal feletti kilátón (Zsignom-kő) töltöttem. 

Ádám csapatja a napos falon

Toprope rajolás a Takonykórban

Évi és a Sörhas 1

Évi és a Sörhas2

Ádám és a Solymász








 Vasárnap reggel 7-kor ébredtem kellemesen kipihenve, nyugodt éjszakát nyugtázva. A levegő még igencsak hűvös volt, így nem kapkodtam el az összepakolást. Lassan előbújt a nap és már nem kellett nagy kabátban rendezkednem. Elfeküdtem a szivacsomon és elolvastam néhány fejezetet a Fehér felhők útján című remek könyvből. Lassan befutottak a kollégák a parkolóba. (Éva, Andris, Bölény, Ádám, Norbi) Lementem én is, hogy ott köszöntsem őket, majd együtt újra fel a sziklákhoz, ahol egy gyors körbevezetés után a Kristály-fal alatt telepedtünk le. Percekkel később már be is szőttük a falat, ami az idő előrehaladtával csak tetőzött. Volt, hogy 6-8 útban csüngtek a köteleink egyszerre. Időközben Tündi, Levi és Gyuszkó is befutott, hogy még "teljesebb" legyen a csapat. Majdnem mindenki 10 db utat mászott, ami szerintem nem rossz teljesítmény. Napnyugtával  mi is befejeztük a mászást és egy süti kávé kombó után haza felé vettük az irányt. Ezt a napot is nagyon élveztem és minden percét imádtam. Ismét jó volt Veletek srácok...

Uff!
Gabó

És akkor beszéljenek a képek:

Andris a Kalcitosban

Bölény és Éva

Bölény Rambóba

Topppon

Éetkép

Patyonkin

Szinkronban másztunk

Levi pity-puttyol

Az a bizonyos kőrözött

Pókháló
Levi 2

Kotta-man

Bölény a Pszihében

Éva csapatja

Tündi és Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése