2010. november 4., csütörtök

Achtung! Tallfahrt......


El sem hiszem,h múlthéten még 30 cm es hóban túráztunk,ma meg eléri a napi hőmérséklet a 16 fokot. Ez elég durva. Meg az is,h még nem sikerült a boulder falon a projekt. Két lépésben megvan,de azt ki hiszi el. És az is durva,h ma kimentem mászni.
Idáig semmi durvaság nincs a dologban,azt leszámítva,h keddtől idáig minden nap másztam,és hogy tegnap elmentünk EOFT vetítésre. Volt egy két komoly dolog pl: Alex Honnold free solo-ja Yosomite-ben 600 méteres út,előtte meg egy 350 m -es homoköves. Elég komoly. A faszi aki átszelte egyedül Ausztráliát, Huber testvérek utat ismételtek Wolfgang Güllich és Kurt Allbert után Pakisztánban Rotpunkt 6251 méteren,Huck és Chuck freeride lesiklása,az amerikai srác 56 méteres rafting vízesés ,,ugrása",és egy francia srác szabad merülése. A többi NO KOMENT! Azért néphülyítés itt is megy,volt show,tombola,amin nyertek Mammut táskát,Corratec bicót,én egy LÓFASZT nyertem. Gyorsan fel is dugtam a mellettem ülő német csaj seggébe,mert folyton táncolt a zenére,és végig szarrá izgultamagát. Ja persze a közönség meg minden filmblockot megtapsolt. Amit az előadók díjaztak,olyan szinten,h lejöttek a vászonról és aki a legjobban tapsolt azt jól le is ..........
Szóval ott tartottam,h a film miatt aludtam vagy 6-7-órát. Mert aki korán kell,az sokat él. Vagy nem? Kiértünk,bemelegítés a 6+-on. Jó kis út bemelegíteni. Kicsit negatív és ha kétszer átmegyek rajta,akkor minden izomzatom bemelegedik. Majd a megszokott 8-/8 és a 8 as út. Az uttobbiba ugrottam egy közel 4 méterest,lefelé,majd rémentem a Neullich in Ungarn-ra. Bár ne tettem volna. Nagy hévvel azt gondoltam Os meglesz elsőnek,de basszameg ha ez 8-/8,akkor a többi 6 os. Na mindegy azért 35-40 perc alatt teljesítettem a 24 méteres utat. Majd az elismeréseket várom a: bénafaszokésnagyarcúak@......hu-ra! Majd legközelebb. Talán szombaton meglesz. :)

4 megjegyzés:

  1. "A többi NO KOMENT! Azért néphülyítés itt is megy,volt show,tombola,amin nyertek Mammut táskát,Corratec bicót,én egy LÓFASZT nyertem. Gyorsan fel is dugtam a mellettem ülő német csaj seggébe,mert folyton táncolt a zenére,és végig szarrá izgultamagát."

    Kérem ez már irodalom :D Jót röhögtem :D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm,köszönöm:D és ez így igaz,ahogy írva vagyon!

    VálaszTörlés
  3. én megismerkednék azzal a német csajjal, aki táncikál meg végigizgul egy mászófilmet... :D

    VálaszTörlés