2010. november 1., hétfő

Bükk, avagy 3 napos csapatás

Minden csütörtökön kezdődött, amikor Gabó vonattal befutott a Tiszai pályaudvarra este 21:30 kor. Gergőékhez fel.. kis kunsztolás a házi falon, majd alvás, hiszen másnap dolog van...
A 0. napról 2 db kép:

"bivak" a fal alatt:


kunsztolás:


Péntek:
Fehérkőre mentünk először.Egy elég hosszú,monoton és csúszós felfele menet várt ránk, ami nem volt ajándék. Meg kell szenvedni hogy mászhass. Másztunk egy 7- -t és egy 7+-t, valamint egy 6-os útból beraktuk RP egy 8asba, azt próbálgattuk. Olyan klima volt hogy le a kalappal... ránkrohadt a póló, igy félmezkóba ment a csapatás, és nem csak akkor amikor másztunk, hanem biztositás és hereverés közben is :).
A hely az gyönyörű, egyik legszebb mászóhely ahol voltam, de ezt szerintem a többiek nevében is mondhatom.
Délután 3 körül lementünk Hámorba benézni az utakat, meg persze mászni is... Máté is befutott. Itt másztunk pár utat. Gabó onsight-olta a Kitti-depressziót, ami egy elég durva áthajlással indul... Sötétedéskor hazamentünk, majd este tettünk egy nagy kört a városban.



Szombat:
Dédesre mentünk, Dani, Gergő, Gabo, Bodrogi Zoli (egyik legnagyobb mászókarakter az országban), valamint jómagam.
Itt 2 részre szakadtunk... Gergő, Zoli,Gabó alkotta az egyik csoportot, Danival én pedig a másikat. Csapattuk az utakat, bár egyik út nagyon elvette a kedvemet.... fejben nem voltam ott... Nem tudom pontosan a többiek milyen utakat másztak, de jópár 7 és 8as út is volt közöttük. Este Miskolc felé mentünk, Hámorban megittunk egy kis ezt-azt... Majd egy ismerős arcokba futottunk... Korbács bá' és családja... utóljára Hvar-szigeten láttuk őket, akkor váltottunk pár szót. Ismét kiderült hogy milyen kicsi a világ :) Innen kiraktuk a többieket, majd irány barcika... hazaérés után kaja, fürdés és ájulás... semmire nem voltunk már képesek...




Vasárnap:
Hámor felé vettük az irányt. Rosszul indult a nap, mivel mondták hogy ha nincs igazolványunk nem mászhatunk... tudomásul vettük, majd pakolni kezdtünk, gondoltuk hogy hamar vége lett a napnak... Ekkor Himmer József szive megesett rajtunk (köszönjük) és mégis mászhattunk. csapattunk pár utat, de én éreztem hogy erőm és bőröm fogytában... persze nem én voltam az egyetlen... A környezet az nagyon jó volt, csak annyi a baj, hogy a sziklák az út mellett vannak és a motorok nagyon hangosak voltak. Kultúrált környezet, normális emberek... minden jó volt és tetszett.
Hazafele az M3 autópályán baleset volt és 1,5 órát álltunk... végül 10 felé értünk haza.





Erő - egészség

4 megjegyzés:

  1. Köszönjük a FEHÉRVÁRIAK nevében is H. J.nak,h volt olyan kedves és megengedte a szegény srácoknak,h másszanak az ISTEN ADTA lehetőségeken Hámorban. Köszönjük!:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó képek...!! grat mindenhez....
    halottam gabotól pár sztorit, és eszembejutott egy jó kis Hobo szám... az öszetett cím mindkét szava kulcsfontosságú ezen mászóarénában úgy látszik..
    respekt!
    http://www.youtube.com/watch?v=ma2OuSftM00

    VálaszTörlés
  3. fasza bivak hely :). Még sosem aludtam falban,te hülye :)

    VálaszTörlés
  4. jah még valami hátha olvassa valaki az északi középhegység fertájáról is: In Memoriam Suhatag!!

    VálaszTörlés