2010. október 30., szombat

Öröm! a köbön,mert a könyökömön nyögöm...

Also!
Reggel felkeltem és egy gondolat fogant meg a fejembe. Mi lenne ,ha tejbe papival nyitnánk a napot?
Marha jó ötlet volt,így utólag,hiszen segített,a barátnőmmel együtt,teljesíteni egy két cél elérését. Kimentünk mászni,és egy 6+ úton bemelegítettem. Azért árnyékban nem igazán lehetett érezni a 12 fokos napsütést. Kétszer végigmentem rajta,majd mivel mászták a 8-/8as utat,gondoltam ma megpróbálom a 8 as Gestern noch Zukunft nevüt. Párszor másztam már, de a kulcs részét,ami egy 7a/7a+ os boulder azt csak felsővel. Szégyenemre. Alatta végig perem. De élvezetes. Pont lehet akasztani elötte,mielött beleérsz. És akkor egy alsós balos fogással ami a has alatt van,jobb függöleges rejbivel beszálsz. Ez kb már a hatodik akasztás után van. Felállsz és jobb kéz középső ujjas fogással,feljebb álsz,bal kézzel egy függö 3 ujjas félperces a hason, még feljebb állsz. Ballal tovább egy rejbire,a has tetejére,és egy szép tovább nyúlás ballal egy zsebbe. Jobb végig a lukba,majd ha a zseb megvan ,akasztok és jobbal tovább nyúlok egy középső ujjas 3 perces lukba. Ennyi! És ma megvolt!
Köszönhetem a tejbe papinak,vagy,mert elkezdtem edzeni végre valahára? Egy nap terem. Plafon szarásig,egy nap boulder kint szarásig,és egy nap levezető köteles utak.
Ezt másztam kétszer,majd a No easy way out nevü 8-/8 ost. Mert a parti addigra már befejezte. Ez két has után egy nagyobb 45 fokos kidölésen keresztülmész. És vége!
Utána egy kis cukrászda sütivel,egy cuki lánnyal.És töprengés közben olyan dolgokon,h mi lesz a következő. Megnézném a Neulich in Ungarn-t, Caveman-t,Danke-t vagy a Wolfgang-Güllich-Weg-et? Remélnék erre az utóbbira egy olyan mászást,olyan partnerrel aki szereti ezt az embert. És nincs semmi célzás itt Bálint.
Pár kép az utakról:

1 megjegyzés: