2010. október 7., csütörtök

Cím nélkül?

Azt mondja a barátnőm,h blogfüggőségem van. Biztos sokat lógok blogos emberekkel. Majd eljárok blogelvonókúrára. Ismerek sok blog dillert,de ez más kérdés. Ha hazamegyek,majd remélhetőleg sokat lóghatok a blogos haverjaimmal. Remélem fogunk párszor blogozni. :) Majd csinálhatnánk egy kemény blogpartit.
Na mindegy nem ezért írtam,h álmodozzak. El voltam maradva,egy vágással. Még a Csutorás Gergő volt kollégámnak és mászópajtásnak,majd haver barát cimborámnak tettem egy ígéretet.
Így szólt: -Jövőhétre megcsinálom!
Ez volt kb. 5-6 hónapja. Ja, tavasszal.
Most érett meg a technika rá. Bocs! :)

És amivel el voltam maradva:

6 megjegyzés:

  1. fasza lett....bár az elforgatások nem kellenének :D

    VálaszTörlés
  2. én nem tudom lejátszani... :O:S

    VálaszTörlés
  3. akinek nem megy a lejátszás,küldjön egy mail címet v msn v skyp elérhetőséget,és én átküldöm neki. pl: Bálint :)
    Az én msn-em és mail címem: b.b.2@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. A zene miatt tiltott le. De nem írom át az előadót. Majd legközelebb.Basszameg!

    VálaszTörlés
  5. jah, mostmár nekem sem játsza le... melóból még sikerült

    VálaszTörlés
  6. hétvégén átírom és teszek fel egy elérhetőséget. Vagy megpróbálom feltölteni ide. :)

    VálaszTörlés