2010. október 9., szombat

Várgesztes at night 2

Csütörtök délután a napsütéses időtől felspanolva az az ötletem támadt, hogy ki kéne menni meló után Gesztesre... Felhívtam Ágikácskát, hogy van-e kedve jönni!? Hát elmentünk....

18.30 körül értünk a falhoz, az első utat még szürkületbe másztuk, aztán előkerültek a fejlámpák és megkezdődött az éjszakai műszak. Ágikácska 3 utat mászott Top rope, én a "szokásos" éjszakai útjaimat másztam... Kubu,proske,bőrerő,szürkebarát és zserbo. Minden akadályt simán vettem, egyedül a bőrerőbe kellett bele ülnöm, de legközelebb már ez is meglesz. Úgy érzem kezdek hozzászokni az éjszakai mászásokhoz és a sziklához...

11.30 körül már itthon is voltunk... Mindketten pozitív élményekkel gazdagodva tértünk haza.. Jövő hét csütörtökön visszatérünk....

Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése