2010. október 28., csütörtök

Projekt

Akkora hévvel keltem ma fel,gondoltam ma megcsinálom,amit a legutolsó videóm végére tettem.
Talán ugyan azzal a hévvel megyek ma aludni is,hiszen nem sikerült teljesítenem. Bár mikor kiértem még csak 4 fok volt. Elkezdtem közben rágyúrni. Ajtófélfa húzódzkodással és terembeli edzéssel.(kampuszboard,plafon,újjerő edzés és távolsági fogások,pl ugrás egyik fogásról a másikra). De még kell egy kis idő,hiszen mindig elvérzek a felállásban.
Lenne ezenkívül egy két kérdésem:
-Ki ismeri Tirgic nevü mászóéshumoristakedélyű urat. Mert a humora az kegyetlen .... De becsülni való,h 5-6 os utakat szólózgat. :) Aki nem ismeri keressen utána.TIRGIC!!
- Ki járt már a Vár völgyben Várpalota mellet? Szeretnék infót szerezni arról,h ott lehet e mászni,hiszen a Bátor-kő várának egyik oldalán található nittelt út. És egyébként is elég jól megközelíthető a völgy egy kis boulder mászáshoz. Marha sok tömb van,csak le kéne takarítani azok többségét.
Ja és az utolsó. Mivel én itt kint a németeknél egy spanyol tapas bárban melózok,ezért az alábbi eset megtörtént. Tegnap. Vagyis mi az abszolút nemzetiségi találkozó?
Ha egy amerikában élő japán faszi elmegy egy Németországban lévő spanyol étterembe magyar Vilmos körte pálinkát inni. Hát ezt überelje akárki is. :D

10 megjegyzés:

  1. Nincs lehetetlen pláne nem egy BHSK-s nak:D:D

    - Kérdés: Mi a globalizáció?
    - Válasz: Diana hercegnő halála
    - Kérdés: Mire alapozza a feltevését?
    - Válasz: Egy angol hercegnő egyiptomi barátjával karambolozott egy Francia alagútban, egy német autóval utazva, amelyben holland motor ketyegett, amit egy belga sofőr vezetett, aki skót whiskey-t piált, és egy japán motoron utazó olasz paparazzi követte, majd amerikai doktor akarta megmenteni brazil gyógyszerekkel. És mindezt elolvasod te, egy magyar, aki kínai ruhákban ülve taiwani monitort bambulsz...

    VálaszTörlés
  2. Háááááááááát ez elég kemény. Asszem überelve vagyok bazzeg!:)
    És a Vár völgy kérdés? Vagy arra nem tudsz hasonló jó választ?

    VálaszTörlés
  3. Tirgic-cel mar talalkoztam fracia banyaban, a kezdeti lepeseket remelem rendben atveszeli, hala az egnek jobbara traverzal...es egyedul nem gyakran maszik felfele.

    VálaszTörlés
  4. semmi pedig a palotai környék engem is érdekelne...

    VálaszTörlés
  5. Vár-völgy: Az idén kiadott engedélyek szerint engedély nélkül mászható.
    Forrás: http://www.mhssz.hu/Doc/Kozep-Dunantul-Engedely_2010.pdf

    VálaszTörlés
  6. "a kezdeti lepeseket"

    Azert Tiboldi Andrasrol (Tirginc) beszelünk, szerintem tudja mit csinal - nem ma kezdte az ipart:

    pl. 1987 (!) Yosemite El Capitan Salathe út VI 5.11 A3 Paál János, Tiboldi András

    1987 (!) Yosemite Washington Column Astro Man út 5.11c Babcsán Gábor, Paál János, Sárközi András, Singer János, Tiboldi András

    VálaszTörlés
  7. akkor azért mászogat egyedül. Viszont a filmjeihez csatolt humor az egy kicsit ....durva. Nem az embert,csak a humorát röhögtem ki.
    Bálint: mikor hazamentem,van kedved elmehetünk a várvölgybe,viszont ha kell még egy matrac(boulder)akkor szólj,mert haza kell vinnem ez esetben

    VálaszTörlés
  8. gyere Barni, van matrac bőven, van 2, + az egyesületi

    VálaszTörlés
  9. De ha jön a matracod,jönnie kell a gazdájának is. És bouldereznie is kell ám,nem csak állni és osztani geccccccc!:)

    VálaszTörlés
  10. Tolom ma is, ha gondolod johetsz. A Gaboek a Bukkben veretik, igy ma egyedul megyek, megjegyzem nem eloszor fordul elo.

    VálaszTörlés