2010. október 10., vasárnap

Vasárapi

A jó időn felbuzdulva reggel hámorba vettük az irányt. Az út felénél jártunk mikor Fidi már remegve hívott, hogy vegyem ki a szabit 2és fél hét múlva mert Gabóval jönnek a Bükk szépségeit közelebbről is megismerni.
Tervek: Nagy-Dédes, Hámor

Na de visszakanyarodva, megérkeztünk álom szép idő, nap telibe sütötte a falat. 3man másztunk Daniék a függönybe kezdtek, részemről egy új projekt Függöny direkt (7-) Felvergődtem rajta benéztem az utat. Ezután Daniék a hosszú könnyebb utakra mentek rá. Részemről van két másik projekt is Galagonyás (7-) , ehhez már nem sok kell, hogy befejezzem kunsztok megvannak TR-el már meg volt. Kisebb kajálás után a 3. és egyben a kedvencemmé vált utamat kezdtem el projektelni Kitty depresszió (7+,8-) legutóbb mikor próbáltam nem tudtam felmenni sehogy, nem találtam a megoldásokat, de most sokkal összeszedettebb voltam egybe átmásztam az első hosszú kulcs részen. Gyakorlatilag a 2.felét onsight másztam mert múltkor nem sikerült átmenni rajta. Most kis tapogatózás után megtaláltam, amit kell 4-5 szép mozdulattal megoldottam és nagyon jólesett a stand melletti párkányra leülni és végig nézni a táj felett. ..

8 megjegyzés:

  1. Pontositok:

    Dédes, hámor, fehérkő :) p-sz-v

    VálaszTörlés
  2. mindig kint vannak Himmer kutyái?

    VálaszTörlés
  3. :D nem Himmer kutyái hanem a Bükki természetvédelmi felügyeletesek és csak azokat engedik mászni akiknek van tagsági káryájuk ami 2500 egy évre és a "mászóparkok" takarítására, nittelésére korszerűsítésére költik. Más kérdés, hogy milyen morális alapon megy a dolog, de szó ami szó egy évre 2500öt nem sajnálok kiadni érte egy évre. Van amúgy tagságim :D

    VálaszTörlés
  4. Fokozottan védett területen engedéllyel lehet tartózkodni - erre kért engedélyt az MHSSZ és ha jól tudoma HSZJSE is, azaz aki ezekben vagy más UIAA tagszervezetben igazoltan tag (érvényes igazolvany ami nála is van) az a megadott periódusban mászhat; A TV-őr amúgy legutóbb azt mondta inkább hétvégén lesz jellemző.

    VálaszTörlés
  5. Jaja, csak hétvégén ellenőriznek

    VálaszTörlés
  6. Nekem az az érdekes, hogy elmegyünk innen fehérvárról, aztán lehet egy évben csak 1x mászok a Bükkben... akkor ne én fizessem már a nitteléseket meg a takaritásokat...
    A dunántúlról senki nem megy arra mászni ilyen alapon... én csak ezt mondom...

    VálaszTörlés