2010. október 2., szombat

Eltévedve

Miért eltévedve? Mert széthullott a cipőm és azóta csak a boulder tömbön mászok. Lassan már egy hete,jobb és szarabb eredményekkel. Alvástól függ.
Viszont miért eltévedve? Mert ez akár lehetne egy horgász blog is lassan. Történt ugyanis,kimentem horgászni.
Csak pergetek,mivel itt kint nem lehet élő halat használni. Ja és még mindig engedély nélkül persze. Mint ilyenkor mindig, fohászkodni kezdtem kb 20 perc után. Dobtam a támolygó villantómmal és húztam kifelé,ahogy a nagykönyvbe le vagyon írva. Majd egy közepes ütés és egy annál erősebb rántás. Szó-szó kb 15-20 perc után a parton feküdt egy krokodil. Kézzel vettem ki a vízből,mert nincs merítőm és a fénykép után visszadobtam. Iszonyatos eufóriám támadt,amelyet egy belső örömteli remegés és heves szívdobogás követett. Életem hala! Komolyan. A cipőm külső talpa 27,2 ezt szoroztam 4 ill 4,4-el. 108 és 119 cm között van a hossza. Súlyát nem mértem. De fel sem emeltem teljesen, csak vissza csúsztattam a vízbe. Elég jó súlyban volt.
Hát ezért eltévedve! Mert ez nem egy horgász blog? :) :) Én így készülök a 12-es projektre. Ja és kész a videjóm. A zene nem olyan szar,mint........ nem photoshop-os csukesz. Két fénykép egy halról.


Videó:

1 megjegyzés: