2010. október 18., hétfő

BEHAVAZVA



Hó-hó-hó-hó! Mindenütt hó van.1400 felett. Lent meg jön a hideg. Kezdek irigykedni az otthoni klímára. Ja és persze amiatt is,mert mióta eljöttem,beindult a mászótársadalom élete. Örömmel olvasom mindig,ha ilyenről van szó. Más! FIGYELEM!!!! :) A Tatabányai videót végre sikeresen feltöltöttem a CÍM NÉLKÜL?-i bejegyzésemre. Első gyerek,a kamera ide oda mozog,de nem olyan szar. A k..rva zene miatt nem engedett feltölteni,de változtattam rajta. Bocs. Mivel jön a hó,ezért több lesz a havas,csákányos,hágóvasas gerinc túra,kevesebb a mászás. De azért amíg a projekt nem lesz meg,addig csak hébe hóba:) megyek terembe. Ha a túrák nem érdekelnek senkit akkor jelezzétek! Ti hülyék! :D
Kilátás nem volt,mivel elég ködös volt az idő,de egy fél napi túrának,marha jó volt. Legközelebb már gerincen szeretnék,nem pedig völgyből. 1100-on van a parkoló(Südelfeld) és 1838-on a Wendelstein. Én a parkolóból a Lacherspitze-n át mentem fel. Még jó,hogy volt nálam iránytú és térkép. Látótávolság 10m volt kb.
Kösz!!!

a térkép:

Parkolótól nem messze,


egy kicsit feljebb,
és még feljebb.

2 megjegyzés: