2010. november 8., hétfő

Last Geri of the year, azaz majd jövőre...

Történt az eset szombat reggel hogy elindultunk Kis-Geribe... Eredetileg én Várgesztesre gondoltam, de utólag nem bántam meg... nagyon jó időnk volt. Egész nap nem volt rajtam kabát, pedig sötétedés után hagytuk el a bányát... de ne rohanjunk ennyire előre. 9 kor volt találka. 5en mentünk: Anikó, Zita, Bálint, Gabó és én.
fél 12 felé értünk fel, mivel még drótkefét kellett venni, meg ugye piacoztunk is...
A 23 karátos udvarban kezdtünk 2db 6os úttal. Ezeket Anikó is mászta. Közben megérkezett a Bölény család, Heni és Bölény. Kint volt Lajkó Bendegúz is Szegedről, aki megmászta a Sarlatánt... ezúton is gratulálok neki... Kicsit később átmentünk a titkos-falra, volt ott Bálintnak is és nekem is dolgunk. Nekem van ott egy projektem (banán és sör 7+). Az a gondom vele hogy a 3. akasztás után elpattanok... vagy beleesek vagy bele kell hogy üljek, mert egyszerűen nem birom ...majd jövőre... utána viszont (pihi után) kimegy az út...
Bálint egy utat tisztogatott (generation p), az ő útja lesz.... azt mondta olyan 10 körül fog mozogni.

Bőven besötétedett amikor elhagytuk a bányát... a murvás úton lefelé lezsiroztunk egy finger boardot 8 ezerért...elég baráti. A faküszöb ideje hamarosan lejár...

Végül néhány kép:

Gabó - Fekete tán


"Bálintka pocikájába a kajcsi, amit anyucikája csomizott": :)


Életkép:


Bendegúz beszáll a Sarlatánba (és sikerül):


III---Lenyúltam a videódat Bálint (bocs)---III

Vasárnap pedig Szentbékállán voltunk, de ez már a Gabó sara lesz :)

üdvözlet

2 megjegyzés:

  1. nah hát nem lehetett mit csinálni, a system szám miatt ami alatta volt, 28 országban le lett tiltva, de ha mondjuk nepálban jártok, onnan meg lehet nézni.. :)

    http://www.vimeo.com/16618400

    amit nem tudok feltölteni, ezentúl ide fogom poblikálni.

    VálaszTörlés
  2. szegény bálint - pedig de jó neki :D még otthon kajál :D

    VálaszTörlés